Ross Kingsland: Ako robiť raketové predaje a zabezpečiť rýchly rast firmy?

Michal Harvan / 23. mája 2016 / Zo Slovenska

Vedel si, že film Blair Witch z roku 1999 je doposiaľ najziskovejším filmom v histórii kinematografie? Tento film mal rozpočet len 22.500 dolárov a zarobil neuveriteľných 248 600 000 dolárov, čo je návratnosť 1,104,788.89%.

Aj keď si môžeš myslieť, že je to náhoda alebo šťastie, promo a marketing celého filmu je doslova geniálny! Ako môžeš zopakovať podobný príbeh? Je zopár princípov a zásad, ktoré vieš veľmi rýchlo použiť a okamžite odskúšať. Ross Kingsland, odborník na komunikačnú stratégiu, ktorý robil konzultanta pre spoločnosti ako napríklad Lamborghini alebo Virgin ti povie, ako na to, už 27. Mája na konferencii MobCon v Bratislave!

ross

Ross verí, že rozdiel medzi tými, čo uspejú a tými, čo sa im to nepodarí, je v ich zručnosti ako dokážu inšpirovať ostatných k činom. Inšpirácia je hlavný nástroj, ktorý využívajú najúspešnejšie organizácie a jednotlivci s veľkou mierou stratégie. Je to veda a proces, ktorý je ľahký ako vypínač na svetlo, najťažšie je ho ale nájsť.maxresdefault-2

Ross je co-founder a Managing Partner v spoločnosti Gravy. Jeho zameranie vo svete technológií bolo vždy na rast (growth). Ako “rastový hacker” (growth hacker) je Ross v predstavenstve niekoľkých medzinárodných technologických spoločností. Spoločnostiam poskytuje poradenstvo v stratégií rastu pre zrýchlenie ich výsledkov. Je tiež medzinárodný spíker na high-profile konferenciách a korporátnych eventoch.

Teraz máš jedinečnú príležitosť vypočuť si prednášku tejto kapacity na Slovensku a to už 27. mája na konferencii MobCon! Registruj sa na www.mobcon.sk pokiaľ sa ešte dá.

untitled-1-89

zdroj všetkých fotiek: mobcon.sk

Pridať komentár (0)