Roojo­om zís­kal cash už po pár mesia­co­ch

Šandi / 6. marca 2014 / Tools a produktivita

Roojo­om je pomer­ne nový star­tup, kto­rý pomá­ha uží­va­te­ľom v tvor­be onli­ne pre­zen­tá­cií. Nie je tomu ani pár mesia­cov, čo cha­la­ni z Roojo­om absol­vo­va­li pobyt v akce­le­rá­to­re Mic­ro­soft Ven­tu­res a už sa im poda­ril famóz­ny úlo­vok v podo­be seed finan­co­va­nia od 2B Angels.

O čom Roojoom vôbec je?

Umožňuje svojím užívateľom vytvárať živé, dynamické prezentácie za menej ako 5 minút. To všetko prostredníctvom originálneho kontentu čerpaného naprieč webom. Obchody môžu Roojoom využívať na edukáciu svojich zákazníkov jednoduchými prezentáciami. Zdá sa, že ich platforma skutočne funguje, keďže dokázali zvýšiť cielené konverzie až o 500%. Od novembra sa im podarilo zvýšiť počet zákazníkov trojnásobne a dokázali uloviť takých hráčov, ako sú Microsoft Ventures, Clarizen a eToro.

 

Ronen Smooha, ktorý bol vysokopostaveným manažérom v Microsofte a v súčasnosti zastáva pozíciu partnera v 2B Angels, je pre tento startup maximálne zanietený. Dôveruje mu natoľko, že sa sám podieľa na smerovaní spoločnosti.

,,Je množstvo investičných kritérií, podľa ktorých sa v 2B Angels rozhodujeme, no to najpodstatnejšie je skvelý tím. Po štyroch mesiacoch intenzívnej práce s ľudmi z Roojoom verím, že je to ten správny tím s úžasnou víziou a ešte lepšími exekučnými schopnosťami", hovorí Smooh. 

 

Roojoom vznikol v marci roku 2013 spojením zakladateľov Yuval Shemesh (CEO), Rami Ricanti (CPO) a Or Meirov (CTO). Spoločnosť má v súčasnosti 7 zamestnancov a získané financovanie plánuje využiť na zlepšenie a vývoj nových produktov. Je načase, aby sa Roojoom predviedol v plnej sile a uľahčil tak život mnohým obchodníkom.

Zdroj: calcalist.com

Pridať komentár (0)