Ryba Žilina predstavuje „Zmätenú tresku“

  • Spoločnosť̌ Ryba Žilina predstavuje novinku, aká nemá v histórii tohto výrobcu tradičných rybích špecialít obdobu
  • Fenomén slovenskej gastronómie, tresku, uvádza v originálnej kombinácii s čerstvou mätou
  • Výsledok nesie príznačný názov „Zmätená treska“
na sirku
Ryba Žilina
  • Spoločnosť̌ Ryba Žilina predstavuje novinku, aká nemá v histórii tohto výrobcu tradičných rybích špecialít obdobu
  • Fenomén slovenskej gastronómie, tresku, uvádza v originálnej kombinácii s čerstvou mätou
  • Výsledok nesie príznačný názov „Zmätená treska“

Nejde pritom o prvoaprílový žart. Avšak ani o nový produkt uvedený priamo do výroby. „Zmätená treska“ je kľúčová kreatívna myšlienka komunikačnej kampane, v ktorej výrobca zo Žiliny ukazuje Slovákom netradičnú, ale reálnu kombináciu tejto národnej špeciality s lístkami mäty. Ryba Žilina má tak ambíciu nielen originálne zviditeľniť žilinskú tresku a ďalej posilňovať svoju pozíciu najväčšieho výrobcu tejto domácej špeciality, ale tiež dokázať, že spôsobov, ako a s čím Slováci jedia tresku, existuje veľa. A práve za týmto účelom dnes štartuje verejná výzva.

Zobraziť celú galériu (1)
zdroj: Ryba Žilina

Tvárami kampane s názvom „Treska podľa seba“ sú moderátor a zabávač Milan „Junior“ Zimnýkoval a televízny šéfkuchár Martin Záhumenský. „Táto dvojica nie je náhodná. Nápad skombinovať tresku s mätou totiž reálne vznikol medzi Juniorom a Martinom. Svedčí o tom ich kamarátske doťahovanie sa cez Instagram, ktoré sme zaregistrovali. Táto neštandardná, avšak prekvapivo chutná kombinácia nás inšpirovala k tomu, aby sme ju ako myšlienku pretavili do novej komunikačnej kampane a znovu sa prihovorili všetkým priaznivcom našej legendárnej špeciality,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina.

Lovenie originálnych kombinácií a „Súboj chutí“

Na základe prieskumov Ryba Žilina konzumuje tresku ako jeden z najtradičnejších produktov domácej gastronómie aspoň raz mesačne až 7 z 10 Slovákov. „Treska má sama o sebe nezameniteľnú chuť a v klasickej verzii s rožkom jej nič nechýba. Vieme však, že množstvo konzumentov ju zvykne jesť aj na veľa iných, originálnych spôsobov. A našou novou, hravou iniciatívou sme sa rozhodli práve túto oblasť viac preskúmať. Vyzývame fanúšikov našej žilinskej tresky k tomu, aby ukázali svetu, ako si vychutnávajú tresku podľa seba. Obzvlášť oceníme, keď nám dajú vedieť aj o neobvyklých, ale za to zaujímavých kombináciách, ktoré stojí za to vyskúšať,“ vysvetľuje myšlienku kampane „Treska podľa seba“ Michal Britvík.

Hlavným posolstvom komunikačných nosičov je výzva zapojiť sa do aktivity na Instagrame. Výrobca zo Žiliny ju spúšťa k 1. aprílu. Prebiehať bude v dvoch fázach do konca apríla. Hlavnou motiváciou na zapojenie sa je súťaž o bohaté, celoročné zásoby legendárnej žilinskej tresky pre seba a svojich priateľov.

V prvej fáze, ktorá trvá do 14. apríla, motivuje Ryba Žilina spolu s ambasádormi výzvy Juniorom a Martinom Záhumenským spotrebiteľov k tomu, aby na Instagrame zverejňovali fotky alebo videá prezentujúce ich osobitý štýl konzumácie tresky. Spomedzi všetkých príspevkov označených hashtagmi buď #treskapodlaseba alebo #zmatenatreska vyberie organizátor súťaže v spolupráci s ambasádormi spolu 14 finalistov, ktorí postúpia v druhej vlne kampane do „Súboja chutí“.

Ten bude prebiehať formou duelov medzi členmi tímov ambasádorov, ktorí si 14 víťazov rozdelia medzi sebou. Duelov bude spolu sedem a v každom sa proti sebe postavia dve originálne treska-kombá. V tejto fáze, ktorá bude trvať od 15. do 30. apríla, má Ryba Žilina pripravenú svoju druhú výzvu kampane. Chce, aby Slováci vybrané kombinácie tresky prezentované postupne v dueloch sami testovali a prideľovali hlasy svojim favoritom. Miestom týchto duelov a hlasovania bude profil @treska_zilina na Instagrame. Motivácii k hlasovaniu za tresku zo svojho tímu napomôžu aj medzi sebou súperiaci ambasádori.

Organizátor súťaže plánuje odmeniť dokopy 21 výhercov špeciálnou cenou, ktorou budú pravidelné zásielky Tresky (modrej) alebo Tresky Exklusiv (červenej) priamo domov, a to po dobu celého roka. Ryba Žilina sa postará o tieto zásoby tak pre 14 víťazov prvej fázy výzvy ako aj pre jedného vyžrebovaného fanúšika, ktorý hlasoval za víťazné treska-kombo, spomedzi hlasujúcich v každom zo siedmich duelov v „Súboji chutí.“ „Veríme, že priebežne doručované tégliky našej tresky sa postarajú nielen o pravidelné, výdatné hody pre samotných výhercov, ale že sa dostanú aj k veľa spokojným konzumentom spomedzi ich rodiny, priateľov a známych,“ dodáva generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina, ktorá vyprodukuje ročne viac ako 3 000 ton tresky.

Komunikačné nosiče

Kampaň „Treska podľa seba“ bude prebiehať počas celého apríla. „Prezentovaná je primárne online komunikáciou na sociálnych sieťach Instagram, Youtube a Facebook. V prvej fáze je nosným online formátom výzva vo forme videa s príbehom Juniora a Martina Záhumenského. Komunikácia je doplnená aj o printovú inzerciu a native PR spolupráce s vybranými portálmi. Naším významným partnerom je aj Fun rádio, ktoré zorganizovalo 1. apríla vysielanie svojej rannej show z netradičného miesta, nášho žilinského Treska Baru,“ hovorí Lucia Dulačková, brand a produktový manažér Ryba Žilina a dodáva, že kampaňové video sa bude zobrazovať aj v rámci kino reklamy vo vybraných mestách. Doménou kampane je stránka www.rybazilina.sk/treskapodlaseba, kde sú uvedené kompletné pravidlá výzvy.

Kampaň „Treska podľa seba“ vznikla a je realizovaná inhouse v spoločnosti Ryba Žilina. Na produkcii videa sa podieľal Boris Holečko a kľúčový vizuál nafotil Jakub Klimo. PR podporu zastrešuje agentúra Grape PR.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech