Rytmus otvoril v spolupráci so známou značkou najväčšie fitko v strednej Európe

  • V outdoore či na internete sa objavila skvelá kampaň od značky Rexona, ktorá dáva slovu kreativita pravý význam
  • Najväčším fitkom v strednej Európe je aj tvoje mesto, hovorí sa v kampani od reklamnej agentúry Zaraguza
  • Jej tvárou sa stal Rytmus
zdroj: Youtube Rexona
  • V outdoore či na internete sa objavila skvelá kampaň od značky Rexona, ktorá dáva slovu kreativita pravý význam
  • Najväčším fitkom v strednej Európe je aj tvoje mesto, hovorí sa v kampani od reklamnej agentúry Zaraguza
  • Jej tvárou sa stal Rytmus

Nezdravé stravovanie, kalorické jedlá, sedavé zamestnanie, fajčenie či konzumácia alkoholu a celkovo zlá životospráva sa postarali o to, že Česi a Slováci patria v rámci Európy medzi najnezdravšie žijúce národy. Jednoznačne sa ako najväčší problém javí nedostatok pohybu a najčastejšie sa stretávame s argumentom, že ľudia nemajú dostatok času a preto sa hýbu málo.

Rexona sa preto v spolupráci s agentúrou Zaraguza a Rytmusom rozhodla ukázať Čechom a Slovákom, že pohyb nie je len čas strávený vo fitku. Ako hovorí Rytmus „hýbať sa dá všade”.

„Pohyb je dôležitý. Ale to neznamená, že musíš chodiť do fitka, drtiť nezmyselné záťaže a zdieľať selfíčka s napumpovanými svalmi. Možností rozhýbať sa je dosť všade okolo teba, stačí sa len dobre rozhliadnuť. Mesto je tvoje fitko,“ píše sa na oficiálnom webe Rexony v sekcii Mesto je tvoje fitko.

Celé to začalo krátkou story na Rytmusovom instagrame, kde v krátkosti oznámil, že sa chystá otvoriť najväčšie fitness centrum v strednej Európe a diskutujúci na sociálnych sieťach nepotrebovali viac, aby sa strhla vášnivá debata o tom, kde sa bude fitko nachádzať, kedy bude otvorené, aké budu ceny a podobne. Ľahko uveriteľné a bez dôvodu na akési pochybnosti to bolo najmä pre zdravý a aktívny životný štýl Rytmusa, ktorý už nejaký ten mesiac športuje a venuje sa predovšetkým boxu.

Nakoniec sa ale ukázalo, že všetky tieto debaty boli mimo tému, aj keď cielený efekt rozruchu okolo Rytmusovho oznámenia to splnilo.

Kampaň pre Rexonu kreatívne zastrešovala a pripravila česká pobočka reklamnej agentúry Zaraguza. Okrem hlavného spotu sú súčasťou kampane aj ďalšie videá s Rytmusom, ktoré koncept rozvíjajú, ako aj bannerová kampaň, citylighty, špeciálne inštalácie na zastávkach MHD a obsah pre sociálne siete.

zdroj: TS - Rexona

Kampaň po hlavnom spote, ktorý odhaľuje mesto ako ideálny priestor na cvičenie ponúkajúci neobmedzené možnosti, ďalej pokračuje sériou krátkych videí, v ktorých Rytmus vysvetľuje, prečo je mesto fitkom, ktoré sa naozaj oplatí.

Prvým dôvodom je, že cvičením na čerstvom vzduchu okrem svalov získaš aj dobrý odtieň opálenia, okrem toho je mesto ako fitko otvorené nonstop 24/7 a samozrejme, je úplne zadarmo.

zdroje: TS; rexona.com/sk; youtube.com/Rexona SR

O autorovi
Miroslav Lukáč

Najnovšie video