Šéfredaktor Denníka N Kostolný: Moja duša sa nedá kúpiť Pentou

Plavíš sa a na brehu horí ľudské telo, vedľa toho stojí krava. India je šialená

Ivan Mikloš: Obávam sa, že Matovič nemá na to zmeniť Slovensko.

Slováci vo veľkom reagujú na kampaň, ktorá im ponúka sto eur na zuby

  • Viac ako 400 000 mladých Slovákov zasiahla kampaň posvojom.sk od zdravotnej poisťovne Dôvera
  • Kampaň nesie podtitul „Dôverné info"
  • Youtuber v nej prezentuje lifehacky, ktoré by vedeli uľahčiť život aj tebe
Youtube Dôvera
  • Viac ako 400 000 mladých Slovákov zasiahla kampaň posvojom.sk od zdravotnej poisťovne Dôvera
  • Kampaň nesie podtitul „Dôverné info"
  • Youtuber v nej prezentuje lifehacky, ktoré by vedeli uľahčiť život aj tebe

Kampaň posvojom.sk ti priblíži šikovné triky, bez ktorých sa už nezaobídeš. Získaš s nimi prístup k lacným letenkám, 100 eur na zubára, alebo výhodnejšie cestovné poistenie.

To všetko prezrádza v sérii videí hlavná postava kampane – youtuber Frlajs.

Do kampane si sa mohol zapojiť aj ty prostredníctvom Lukášovho Instagramu, na ktorom sa svojich followerov pýtal, ktoré triky používajú.

Vo videách boli uvedené aj lifehacky poisťovne Dôvera. Prezentovala tak výhody, ku ktorým sa dostanú jej členovia. Ako kampaň dopadla, prečo práve Frlajs a ktoré formáty sa ukázali ako najefektívnejšie, nám priblížila Renáta Jeseničová z reklamnej agentúry PS:Digital, ktorá sa na tvorbe kampane podieľala.

Podľa čoho ste volili Frlajsa ako ústrednú postavu?

Lukáš Frlajs sa nám ako tvár kampane osvedčil už minulý rok. Naším cieľom bolo priblížiť sa k mladým ľuďom v prirodzenej forme, ktorej rozumejú a na mieste, kde sa nachádzajú – teda na sociálnych sieťach.

Samozrejme, ďalší logický dôvod je kreatívny koncept kampane. Chceli sme tematicky nadviazať na minuloročnú ideu, keď si Lukáš riešil rôzne životné situácie po svojom a nenechal si do vecí kecať od mamy. Využili sme preto prirodzený vývoj príbehu, ktorý kopíruje aj reálny život mladých ľudí, a tým je moment osamostatnenia sa. V tejto životnej fáze potrebujú mladí rôzne lifehacky viac ako kedykoľvek predtým. Preto sme kampani dali podtitul „Dôverné info“.

Čo vyhodnocujete ako najefektívnejší formát kampane?

Z pohľadu zásahu a relevancie sú to stories a posty na Lukášovom Instagrame a naše kampaňové videá.

Primárna cieľová skupina sú mladí ľudia, koho ste reálne najefektívnejšie zasiahli?

Dosiaľ sme reálne zasiahli asi 400 000 mladých ľudí vo veku od 18 do 30 rokov, pričom lepšie nám na kampaň reagovalo západné Slovensko. Osvedčili sa nám hlavne videá na Facebooku, konkrétne v mobilnom Newsfeede.

Ktorý z benefitov hodnotíte ako najatraktívnejší pre cieľovú skupinu?

Podobne, ako minulý rok, aj tento rok sa najväčšiemu záujmu teší benefit „100 € na zuby“. Zdravotná poisťovňa Dôvera preplatí svojim poistencom až 100 eur ročne za bežné úkony zubára. Už pred kampaňou sme predpokladali, že tento benefit bude pre cieľovú skupinu zaujímavý, čo vyplývalo aj z dát z minulého roka. Mladí ľudia každodenne riešia svoj vzhľad a zdravý chrup nepochybne patrí k trendy imidžu.

Môžete porovnať mieru prepoistených klientov oproti septembru, pred spoluprácou s klientom?

Relevantné výsledky kampane budeme vedieť vyhodnotiť až po spracovaní všetkých prihlášok v októbri. Zatiaľ môžeme s určitosťou povedať, že u mladých evidujeme zvýšený záujem, čo bol aj náš primárny cieľ.

Zdroj: posvojom.sk

Najnovšie video

Najnovší podcast

Plavíš sa a na brehu horí ľudské telo, vedľa toho stojí krava. India je šialená

Najnovšie