Slovenská firma svojou reklamou dokonale reaguje na nášho kapitána a jeho rigorózku

  • Tlačiarenska firma Anwell reaguje svojou reklamnou kampaňou na kauzu, o ktorej hovorí celé Slovensko
  • Ich copywriting postavili na pilieroch škandálu Andreja Danka a jeho skopírovanej rigorózky
  • Výsledok stojí za to
zdroj: youtube.com/SNS, fb:Zomri
  • Tlačiarenska firma Anwell reaguje svojou reklamnou kampaňou na kauzu, o ktorej hovorí celé Slovensko
  • Ich copywriting postavili na pilieroch škandálu Andreja Danka a jeho skopírovanej rigorózky
  • Výsledok stojí za to

Z kuloárov už dnes presakuje zvesť, že rigorózna práca pána kapitána Danka je vraj naozaj plagiát. Slováci sa na jednej strane z jedného z našich najvyšších ústavných činiteľov smejú, no v konečnom dôsledku ide o tragikomédiu, ktorá je smutným odrazom našej spoločnosti. Najväčší Slovák na 58. mieste sa stal v našej krajine postavou, ktorú nemožno prehliadnuť. Niet pochýb o tom, že na Slovensku púta pozornosť a vyvoláva diskusiu.

Ide o dva faktory, ktoré by mala spĺňať aj dobre urobená reklama. Vie to určite aj tlačiarenská spoločnosť Anwell, ktorá spustila kampaň postavenú práve na škandále kapitána Danka a jeho rigoróznej práce. Tlačiarenská spoločnosť vyslala do svete bilbordy s jednoduchou grafikou, ktorá však nesie trefné a zároveň vtipné posolstvo.

Nakoľko jednou z primárnych služieb, ktoré Anwell poskytuje je kopírovanie študentských prác, na škandál kapitána Danka dokázali šalámúnsky reagovať. Zákazníkov lákajú na to, aby dotiahni svoje štúdium do úspešného konca a vytlačili si svoju diplomovku či rigorózku práve u nich.

O kvalite ich služieb má napovedať dvojzmyselný slogan: „Aj keď nie sme kapitáni, kopírujeme jak páni. A to dokonca bez obmedzení a hodností.“

 

Najnovšie video