Čaputová ľuďom odkazuje, aby prepáčili. Na adresu Krajčího hovorí: Unavenejšieho človeka som ešte nestretla
Matovič: Dnes nám tu zomierajú tisícky ľudí, lebo SaS nenakúpila testy, teraz si užívame peklíčko
Vedel si, že Bratislava má ako jediné mesto na Slovensku aj svojho nočného primátora? Je ním tento muž
Slovenský McDonald´s sa inšpiruje Googlom, spúšťa 360° virtuálnu prehliadku
- Slovenský McDonald´s pokračuje v koncepte otvorenej komunikácie. K projektom Na rovinu či Deň otvorených dverí v McDonald´s pribudne unikátny web, ktorý ti cez virtuálnu prehliadku prináša všetko zo zákulisia. Jeho premiéra je už dnes.
- Slovenský McDonald´s pokračuje v koncepte otvorenej komunikácie. K projektom Na rovinu či Deň otvorených dverí v McDonald´s pribudne unikátny web, ktorý ti cez virtuálnu prehliadku prináša všetko zo zákulisia. Jeho premiéra je už dnes.
McDonald´s tak pozýva návštevníkov na virtuálnu prehliadku nielen svojej reštaurácie či kaviarne McCafé, ale aj do ich zázemia. Návštevu v móde 360° dopĺňajú zaujímavé interaktívne prvky, hry, kvízy, videá či testy, ktoré hravým spôsobom vysvetľujú návštevníkovi, ako to v jednom z najpopulárnejších gastro zariadení na svete funguje.
„Webová platforma 360° ponúka návštevníkom našich reštaurácií ešte intenzívnejší zážitok. Interaktívne spracovanie im umožňuje spoznávať tajomstvá prípravy obľúbených jedál a zábavnou formou informuje o kvalite surovín a dodávateľoch. Zákazníci sa takto dozvedajú, odkiaľ dovážame mäso do burgerov, ale aj, ako sa dá stať odborníkom na kávu,“ vysvetlila vana Šedivá, marketingová riaditeľka McDonald´s v ČR a na Slovensku.
Cieľom novej stránky je ľudí zabaviť, ponúknuť im niečo nové, zaujímavé a nadviazať tak s nimi vzťah založený na maximálnej otvorenosti. Rovnaká platforma štartuje i v Čechách. Česko-slovenský McDonald´s je prvým v celom McDonald´s systéme, ktorý sa tak ešte viac otvára verejnosti a dáva jej neobmedzený prístup ku všetkým informáciám. Čisto lokálny nápad na priblíženie reštaurácie McDonald´s v rámci 360° virtuálnej prehliadky je inšpirovaný projektami Googlu s britským Abbey Road štúdiom.
Virtuálne prehliadky na novej stránke McDonalds360.sk sa začnú už 8. novembra 2016, keď bude novinka predstavená širokej verejnosti v televíznom spote. V rovnaký deň McDonald´s nasadí reklamnú kampaň v out of home aj na internete a bude trvať do 4. decembra 2016. Unikátnu webovú stránku, rovnako ako kampaň a vizuály k uvedeniu, pripravila a realizovala pražská agentúra DDB.
Zdroj článku, fotografií a titulnej fotografie: McDonald´s ČR/SR