Spotify prišiel s kampaňou pre tridsiatnikov. Spomenieš si na najväčšie vypaľovačky z mladosti?

  • Spotify uviedol, že dôvodom ich kampane je fakt, že ľudia, ktorí majú viac ako 30 rokov sa vracajú k hitom z doby, kedy dospievali
zdroj: Zroj: unsplash / wikimedia
  • Spotify uviedol, že dôvodom ich kampane je fakt, že ľudia, ktorí majú viac ako 30 rokov sa vracajú k hitom z doby, kedy dospievali

Určite máš aj ty nejakú obľúbenú pesničku, ktorá má pár rokov od prvého vydania. Rádiá ju už nehrajú a ty nevieš nikdy prísť na to, od koho je. Nová kampaň od Spotify ti oživí pamäť. Spomína na staré hity, ktoré možno zapadli prachom, ale stoja za prehratie. Ako prvý s novinkou prišiel portál The Drum.

S kampaňou, ktorá nesie názov „Listen like you used to” prišla kreatívna agentúra Who Wot Why. Cez slovné hračky spomína na pesničky, ktoré sa hrali pred desiatkami rokov.

Gepostet von ООО "Центр полиграфии" Реклама Компетентность Сервис am Donnerstag, 19. September 2019

Spotify uviedol, že dôvodom ich kampane je aj fakt, že ľudia, ktorí majú viac ako 30 rokov sa vracajú k hitom z doby, kedy dospievali.

 

Gepostet von Ad Addict am Freitag, 20. September 2019

Pri tvorbe kampani s kreatívnymi poradcami sme sa fakt bavili. Hľadali sme najobľúbenejšie skladby a umelcov z dôb, kedy sme vyrastali a snažili sa ich aktualizovať na rok 2019. Všetci máme soundtrack k nášmu životu a vieme, aké môžu byť nostalgické piesne, ktoré boli populárne, alebo vydané, keď sme vyrastali. Sme nadšení, že sa ľuďom páči, ako sme to zobrazili v našej kampani,“ pre The Drum uviedla Olga Puzanova, marketingová riaditeľka Spotify.

Gepostet von Marcelo Carneiro am Mittwoch, 18. September 2019

Bilbordom a online reklamám sa teší väčšina. Kampaň primárne cieli práve na 30-tnikov z väčších miest. Po zabehnutom živote, ktorého 85 % tvorí práca, nemá čas hľadať neustále novú hudbu. Preto Spotify priniesol nástroj na zrelaxovanie a chvíľkové vypnutie.

Pri tom všetkom sú printy spravené jednoducho a kvalitne, v tradičných Spotify farbách.

Gepostet von Marcelo Carneiro am Mittwoch, 18. September 2019

Zdroj: The Drum, Spotify

Najnovšie video