Študenti v Mexiku vytvorili fiktívnu kampaň pre Durex. Mileniálov vyzývajú k spaľovaniu kalórií sexom

  • Fiktívnu kampaň vytvorili pre Durex študenti Miami Ad School v Mexiku
  • Za jej kreatívnou stránkou stoja Hanna Choi, Catarina Barcala a Xavi Ocaňa
  • Projekt upozorňuje na malý záujem o sex u mladých, ktorí k nemu pristupujú nezodpovedne
WELLNEX_HANNA CHOI
Wellnex/Hanna Choi
  • Fiktívnu kampaň vytvorili pre Durex študenti Miami Ad School v Mexiku
  • Za jej kreatívnou stránkou stoja Hanna Choi, Catarina Barcala a Xavi Ocaňa
  • Projekt upozorňuje na malý záujem o sex u mladých, ktorí k nemu pristupujú nezodpovedne

Hoci sa po internetoch rozvírili šumy, že Durex prišiel s novou kampaňou, nie je to pravda. O kampani informoval Marketinger na svojom profile na sociálnej sieti a témy sa chytili aj Hospodárske noviny, ktoré sa odvolávali na projekt zverejnený na portáli adsoftheworld.com.

Ide o študentský projekt

Nakoľko nás táto správa zaujala, hľadali sme o nej zmienky na sociálnych sieťach, ale bez výsledku. Rozhodli sme sa preto spojiť priamo s art directorkou, ktorá sa v projekte spomína. Za fiktívnou kampaňou, ktorá rozvírila vody, stojí tvorívý tím, ktorý si hovorí „La Tripla“ a jeho členovia sú Xavi Ocaña, Catarina Barcala Gosende a Hanna Choi. Študenti sú momentálne v druhom semestri dvojročného programu.

„Súčasťou zadania bola téma zdravie. Museli sme prísť s nápadom na kampaň pre značku, ktorú si vyberieme a rozhodli sme pre Durex. Začali sme skúmať sexuálne návyky mileniálov a našli sme veľa štatistík, ktoré ukazujú, že práve mileniáli sú skupinou, ktorá praktikuje sex menej. Zároveň kondómy používjú rovnako zriedka, ako predchádzajúce generácie. Zároveň sme si uvedomili, že práve mileniáli sú generáciou, ktorá veľmi dbá o svoje zdravie, zovňajšok a viac cvičia. Dôležitý moment prišiel v okamihu, keď sme si uvedomili, že aj sex je vlastne cvičenie. Preto sme sa rozhodli zamerať náš výskum na výhody plynúce z pohlavného styku: spaľovanie kalórií a užívanie si sexu,“ hovorí Hanna Choi k projektu.

Vymeň fitko za posteľ

Insight kampane sa teda opiera o reálne dáta. Téme prospešnosti sexuálnej aktivity sa venovalo už množstvo článkov. Magazín On Health uvádza, že okrem znižovania hladiny stresu, je dobrou prevenciou pred rakovinou a zlepšuje obranu imunitného systému. Ženy, ktoré sa venujú sexu, majú menšie problémy s inkontinenciou. Týmto ochorením pritom trpí až 30 % žien.

Súčasťou študentského projektu by mala byť aj aplikácia, ktorá sa mladých snaží motivovať k zlepšeniu stavu pomocou súlože. V aplikácii by si v prípade realizácie mohli navoliť svoje fyzické ciele, ale aj obľúbené cvičenia. Aplikácia by im na základe ich preferencií poradila s výberom vhodnej sexuálnej aktivity.

Wellnex_ Hanna Choi
zdroj: Wellnex_ Hanna Choi

Generácia Y sa sexu venuje menej

Kampaň vychádza z insightu, že generácia mileniálov má sex menej než tomu bolo v prípade predošlých generácii. K sexu na druhej strane pristupujú nezodpovedne a väčšinou nepoužívajú ochranu.

Podľa portálu Independent.co.uk, k poklesu dochádza predovšetkým z dôvodu zvyšujúcich sa štandardov u tejto vekovej skupiny. V článku uvádzajú, že podľa štúdie zverejnenej v British Medical Journal majú dnešní mladí ľudia presnú predstavu o sexuálnom uspokojení a správnom sexuálnom partnerovi. Nie sú ochotní zo svojich predstáv zľaviť a než by si mali vybrať zlý sex, radšej si vyberú žiaden. Tento prístup sa údajne týka najmä žien, ktorým na kvalitnom orgazme záleží viac, než mužom.

Viac o téme si môžeš prečítať aj tu: Sex a drogy sú v slovenských baroch na dennom poriadku

Wellnex_ Hanna Choi
zdroj: Wellnex_ Hanna Choi

Koľko súloží Slovensko?

Štatistiky týkajúce sa krajín Európskej únie pravideľne zverejňuje Eurostat, kde si môžeš pozrieť priemernú sexuálnu aktivitu už od roku 2009. Vo veku od 15 do 64 rokov je sexuálne aktívnych 72,4 %  Slovákov, pričom viac sexu majú muži. Česi nás predbehli v sexe o 4 %. Prekvapivo z pomedzi Európanov najviac súložia Islanďania, kde sa sexu pravidelne venuje až 87,5 % populácie a najmenej sexu si doprajú Taliani (65,6 %).

Zdroje: Marketinger, Adsoftheworld, Eurostat, MedicalNewsToday, OnHealth

Najnovšie videá

Trendové videá