Sushi Time mieri do ďalšie slovenského nákupného centra

  • Sushi Time mesačne rozvezie viac ako 17 tisíc jedál a obslúži 35-tisíc zákazníkov
  • Na trhu táto spoločnosť pôsobí už od roku 2010 a dokázala si vybudovať stabilnú klientskú základňu
  • Aktuálne hlási ďalšiu expanziu
funk
unsplash.com,pixabay.com
  • Sushi Time mesačne rozvezie viac ako 17 tisíc jedál a obslúži 35-tisíc zákazníkov
  • Na trhu táto spoločnosť pôsobí už od roku 2010 a dokázala si vybudovať stabilnú klientskú základňu
  • Aktuálne hlási ďalšiu expanziu

Sushi Time je na trhu už 9 rokov, pričom koncept tohto biznisu bol od začiatku postavený na rozvoze a na širšom zábere online nákupu. Dnes Sushi Time hlási ďalšie rozširovanie svojich radov a mieri do bratislavkej Eurovei. V rámci Bratislavy pôjde už o 7 prevádzku.

„My v Sushi Time chceme byť našim zákazníkom čo najbližšie a preto, keď rozmýšľame, kde otvoriť ďalšiu prevádzku, počúvame vaše podnety. Veľmi sa tešíme, že sa nám podarilo dostať na ďalšie obľúbené miesto a už v utorok 9. apríla otvoríme nový Kiosk v nákupnom centre Eurovea,“ oznámila značka v aprílovom newsletteri, ktorý rozosielala svojim zákazníkom.

V roku 2017 sa Sushi Time rozhodlo svoju popularitu a obľúbenosť „testovať“ v Českej republike. Odozva bola naozaj pozitívna, keďže sa za 5 dní vyzbieralo viac ako 230 000 eur. Z dôvodu vysoko pozitívnej odozvy sa preto spolumajitelia Ivan Židek a Tomáš Hozlár rozhodli vo svojich pobočkách v Bratislave a Prahe spustiť nový koncept kioskov.

Crowdfunding má okrem spomínaného mapovania záujmu za úlohu vyzbierať finančné prostriedky ako primárne, resp. sekundárne financovanie plánovaného projektu. Na vyzbieranie sumy bolo stanovených 60 dní. Aj napriek navýšeniu cieľovej sumy bol cieľ dosiahnutý už po uplynutí 5 dní. V rámci tohto zberu peňazí sa zapojilo celkovo 207 investorov a najvyšší príspevok mal hodnotu viac ako 15 600 eur.

Kiosk nájdeš na prízemí pri kníhkupectve, otvorený bude o 10:00 do 21:00 hod.. V ponuke budú Sushi Sety, Fresh Boxy, dezerty, polievky a kari, pričom ponuka sa má denne obmieňať. Ak sem prídeš v deň otvorenia alebo 10. apríla, dostaneš zľavu 50 % na celý nákup, stačí odoberať newsletter spoločnosti.

Novinkou sú aj takzvané Corner prevádzky. „V minulom roku sme v Bratislave otvorili dve prevádzky nášho nového konceptu predajných miest Corner. Ten v sebe spája to najlepšie z Bistra aj Kisoku a teraz mieri do Prahy. Už čoskoro otvoríme jeden Corner v novej pražskej štvrti Waltrovka a druhý v známom komplexe BB Centrum,“ oznámila spoločnosť na margo svojich ďalších plánov.

Dlhodobým plánom spoločnosti je predstaviť a vybudovať premyslenú sieť kioskov na vysoko frekventovaných miestach, ako sú najmä obchodné centrá, vlakové a autobusové stanice.

Sushi Time má pre svoje kiosky spracovaný aj podrobný rozpočtový plán, ktorý vychádza z očakávaných denných výnosov a nákladov na jeden kiosk. Spoločnosť predpokladá, že denný počet zákazníkov kiosku bude v priemere dosahovať číslo 100 a na základe tohto dopytu by mala dosahovať priemerný mesačný zisk okolo 2 500 eur. Pri predpokladaných nákladoch na otvorenie nového kiosku vo výške 26 353 eur by tak nový kiosek mal dosiahnuť prevádzkový zisk už po 11 mesiacoch fungovania.

V prípade Sushi Time biznis modelu je taktiež dôležité spomenúť B2B spolupráce. Celkom prvú takúto spoluprácu Sushi Time spustilo s renomovanými hotelovými reťazcami ako je napríklad Intercontinetal, Andel’s alebo Hilton.  V roku 2014 prišlo k vyjednaniu obchodnej spolupráce so súkromnou dopravnou spoločnosťou RegioJet, do ktorej vlakov Sushi Time dodáva denne okolo 700 sushi setov. Sushi Time taktiež realizuje pravidelné zákazkové donášky vybraným partnerom, medzi ktorých patria spoločnosti ako Google či Pfizer.

Sushi Time na Slovensku spadá pod spoločnosť UNITAS Group, s. r. o., ktorá  v roku 2017 znížila zisk o 79 % na 7 564 eur a tržby jej klesli o 3 % na 2,458 miliónov eur.

zdroj: fundlift.cz, finstat.sk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá