Tatra banka o svojej novej kampani: Hľadali sme niečo výnimočné a zároveň kontroverzné

  • Tatra banka začiatkom mesiaca predstavila svoju zbrusu novú kampaň
  • Hlavnou hviezdou produktu pre mladých sa nečakane stala Gizka Oňová
  • Komunikovať bude cez Facebook, Youtube a Instagram, stane sa aj vlogerkou
zdroj: Screenshot/YouTube
  • Tatra banka začiatkom mesiaca predstavila svoju zbrusu novú kampaň
  • Hlavnou hviezdou produktu pre mladých sa nečakane stala Gizka Oňová
  • Komunikovať bude cez Facebook, Youtube a Instagram, stane sa aj vlogerkou

Za novou kampaňou Tatra banky, v ktorej komunikuje otvorenie Študentského účtu s bonusom 30 eur stojí Studio Echt. To stavilo na nečakaný výber tváre tohto produktu. Tatra Academy bude fungovať pod hlavičkou populárnej televíznej osobnosti, Gizky Oňovej, ktorá je známa svojim temperamentom aj hláškami. Zaujímalo nás, prečo v rámci tohto konceptu zvolili cestu práce s influencermi.

„V rámci Tatra Academy sa vždy snažíme pre študentov vytvoriť zaujímavý a pútavý obsah, ktorý je im blízky a radi sa k nemu vracajú. Preto sme si zvolili práve influencerov, keďže vedia najviac zaujať dnešných teenagerov a zároveň ich zabaviť,“ hovorí brand manager Tatra banky Dominika Gaburová.

Hoci v minulosti na založenie študentského účtu lákal aj Rytmus, Tatra banka priznala, že súčasnú generáciu mladých je čím ďalej tým ťažšie zaujať a museli siahnuť po netradičnej voľbe, stavili na kontrast. Gizka má svojský zmysel pre humor, nebojí sa povedať svoj názor a generačné rozdiely sú skôr sympatické, než by skupiny rozdeľovali.

„Počas kampane sa teenageri budú stretávať s rôznym a zaujímavým obsahom, ktorý je pre nich atraktívny, keďže Gizka si ako správna influencerka vytvorila svoje kanály na Instagrame a YouTube, vytvorila si Gizzy štúdio, kde si bude pravidelne volať zaujímavých hostí. Niektorým bude dávať zaujímavé challenges, pri ktorých je zatiaľ tajomstvom, či ich známe osobnosti aj príjmu a prídu Gizku navštíviť do jej nového Gizzy štúdia,“ dopĺňa Dominika.

Kampaň banka bude komunikovať v online prostredí, prioritne na sociálnych sieťach a YouTube kanáli, kde bude Gizka pravidelne pridávať svoje vlogy.

Aký by to však bol produkt pre mladých bez merchandisingu? Nová študentská kampaň bude ponúkať reklamné predmety v limitovanom počte (ponožky a ľadvinky s originálnou potlačou), ktoré však nebudú verejne dostupné.

„Každý mesiac žrebujeme viac ako 50 výhercov cien, takže každý kto si si otvorí počas trvania kampane nový študentský účet má možnosť vyhrať tento unikátny merch,“ doplnila Dominika a hovorí, že verí, že spojenie Gizka Oňová a mladí bude fungovať.

O autorovi
Mária Ambrozová

Najnovšie video