Tele­kom vyhla­su­je súťaž: Naj­lep­ší IoT vývo­jár zís­ka inves­tí­ciu 30 000 €

Lukáš Gašparík sr. / 28. apríla 2015 / Lifehacking

Ak máte zau­jí­ma­vé rie­še­nie v oblas­ti Inter­net of Things, pri­hlás­te sa do súťa­že Tele­ko­mu a vyhraj­te kam­paň v hod­no­te 30 000 € a ďal­šie hod­not­né ceny.

 

Telekom ohlásil druhý ročník projektu „Sieň slávy biznisu“, medzinárodnej súťaže prebiehajúcej v Českej republike, Rakúsku, Chorvátsku, Nemecku, Grécku, Macedónsku, Rumunsku a na Slovensku. Tento rok sa súťaž zameriava na vývojárov, ktorí chcú spropagovať svoje Internet of Things riešenia určené predovšetkým pre firemných zákazníkov a sprístupniť ich širokej verejnosti.

 

 

Internet of Things, teda prepojenie jednotlivých zariadení prostredníctvom internetu, je aktuálnym rastúcim trendom, ktorý ľuďom pomáha zjednodušovať život a prácu. Typickým príkladom sú napríklad inteligentné hodinky, autá a nechýbajú ani domáce spotrebiče ako práčka či osvetlenie. 

Záujemcovia sa do súťaže môžu prihlásiť od 20. apríla do 25. mája. Nasledovať bude verejné hlasovanie, do finále poputuje 15 aplikácií s najväčším počtom hlasov. Odborná porota napokon vyberie konečného výhercu.

 

Čo na súťaž hovorí jej minuloročný víťaz?

„Výhra v súťaži Business Wall of Fame Slovak Telekomu znamenala pre Zelenú poštu príležitosť zviditeľniť sa. Rovnako nám priniesla nové obchodné príležitosti a ďalšie šance posunúť sa ďalej,“ uviedol Adrián Csuba, výkonný riaditeľ spoločnosti Zelená pošta, ktorá poskytuje inovatívne riešenie pri odosielaní elektronickej a klasickej papierovej pošty.

 

 

Čo môžeš získať?

1. Najlepšie riešenia budú mať možnosť spolupracovať so spoločnosťou Slovak Telekom a budú môcť vyhrať reklamnú kampaň v hodnote 30 000 €.

2. Najlepšie medzinárodné riešenie IoT/M2M bude v ôsmich krajinách zapojených do súťaže uvedené na trh ako partner skupiny Deutsche Telekom, s dosahom až k potenciálnym 10,8 mil. firemných zákazníkov. Partnerstvo zahŕňa aj propagáciu medzinárodnom priemyselnom veľtrhu v hodnote 10 000 €.

 

 

Účastníci môžu zvýšiť počet hlasov a šancu na výhru tým, že aktivizujú svoju komunitu. Aj hlasovanie sa môže vyplatiť - hlasujúci z malých a stredných firiem, ktorí vyjadria podporu niektorému riešeniu, môžu vyhrať účasť v marketingovej kampani v hodnote 20 000 €.

 

Jednotlivé návrhy možno prihlásiť od 20. apríla do 25. mája, hlasovať bude možné od 11. mája do 22. júna 2015. Víťazi súťaže budú vyhlásení 7. júla.

 

Viac informácií o súťaži, možnostiach účasti, hlasovaní a podmienkach nájdete na www.sienslavybiznisu.sk.  

 

Pridať komentár (0)