Tesco chce byť bližšie k zákazníkom, na Slovensku predstavil nový formát predajní

  • Na slovenskom trhu je anglický reťazec Tesco už niekoľko rokov, no od času jeho príchodu sa tu podmienky podstatne zmenili
  • Prirodzene sa chce adaptovať a prichádza na spôsoby, ako byť svojim zákazníkom bližšie
  • Konkurovať komunitným projektom chce svojím novým „susedským obchodom"
  • Tentokrát však Bratislava nie je mestom, ktoré si na otvorenie novinky zvolili
TESCO NOVY ZVOLEN 1
Tesco
  • Na slovenskom trhu je anglický reťazec Tesco už niekoľko rokov, no od času jeho príchodu sa tu podmienky podstatne zmenili
  • Prirodzene sa chce adaptovať a prichádza na spôsoby, ako byť svojim zákazníkom bližšie
  • Konkurovať komunitným projektom chce svojím novým „susedským obchodom"
  • Tentokrát však Bratislava nie je mestom, ktoré si na otvorenie novinky zvolili

Už sú dávno preč časy, kedy sme chodili do obchodov za čo najnižšou cenou nehľadiac na kvalitu produktu. To, že Slováci za posledných 25 rokov zmenili svoje zmýšľanie pri nákupe potravín potvrdzuje aj niekoľko nezávislých prieskumov. Dôležitosť kvality predbehla cenu, no pri našom dnešnom nakupovaní výrazne zaváži aj krajina pôvodu. Za slovenské jablko sme ochotní zaplatiť viac než za to, ktoré v plastových vreckách priplávalo z južnej Ameriky.

Podporu slovenskej produkcie však nenecháva bez povšimnutia ani náš agrorezort a po úspešnom projekte „Chcem do­dá­vať“, ktorý bol zameraný na dodávky lokálnych potravín do vzdialenosti 50 kilometrov, chce rozdať až 50 miliónov eur tým, ktorí o ne požiadajú. Financie sa im môžu zísť napríklad na zvý­še­nie svojich skla­do­va­cích ka­pa­cít, zlep­še­nie kva­lity a úrod­nosti pôdy, roz­ší­re­nie vlast­nej vý­roby, za­ve­de­nie no­vých tech­no­ló­gií alebo zní­že­nie zá­ťaže na ži­votné pro­stre­die. (Viac si prečítaš TU.)

Najnovšie prichádza s vlastnou formou podpory domácich producentov aj veľký zahraničný reťazec, ktorý na Slovensku pôsobí už niekoľko rokov, Tesco. Vo Zvolene totižto otvoril predajňu, ktorú nazval „susedským obchodom“ a okrem väčšieho sortimentu čerstvých potravín tu zákazníkom sľubuje aj viac domácich produktov. „Vnímame, že nákupné zvyky ľudí sa menia. Snažíme sa s nimi držať krok, aby sme dokázali čo najlepšie napĺňať potreby a očakávania našich zákazníkov,“ povedal Martin Kuruc, výkonný riaditeľ TESCO STORES SR, a. s. Reťazec v predajni v zvolenskej časti Sekier vynovil aj interiér, ponuku sprehľadnil a preškolil aj svojich zamestnancov.

Lenka Balkovičová, primátorka Zvolena si však pochvaľuje aj spoluprácu s Tescom v otázke podpory Materskej školy Ľudovíta Fullu. Všetci, ktorí v termíne od 3. do 4. novembra nakúpili v novej predajni nad 10 eur sa na pomoci podieľali. 10 % z tejto sumy reťazec venuje práve škôlke. Konečná suma, ktorú sa podarilo vyzbierať by mala byť zverejnená presne dnes.

Zdroj: TS

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech