Tesco v Petržalke otvára dlho očakávané lokálne nákupné centrum. Ide o najväčšiu investíciu za posledné roky

  • Premena hypermarketu Tesco na nákupné centrum Galéria v bratislavskej Petržalke finišuje
  • Mestská časť tak dostane nové reštaurácie, kaviarne a pribudnú aj obchody známych značiek
 srcset
Tesco
  • Premena hypermarketu Tesco na nákupné centrum Galéria v bratislavskej Petržalke finišuje
  • Mestská časť tak dostane nové reštaurácie, kaviarne a pribudnú aj obchody známych značiek

V médiách sa objavila informácia, že k otvoreniu nákupného centra by malo prísť už dnes 4. júna, hovorca supermarketku však tento dátum oficiálne nepotvrdil.

„Tesco na Slovensku prichádza po dlhšom čase s otvorením nových obchodov, vďaka ktorým bude ešte bližšie k zákazníkom a ich potrebám. Počas jedného týždňa otvárame hneď dva nové supermarkety. Prvým je supermarket na Farského ulici v Petržalke, ku ktorému sa od stredy 3. júna pripojil náš nový obchod v Turanoch. V  súčasnosti zároveň pripravujeme oficiálne predstavenie nového nákupného centra Galéria v Petržalke. Termín oznámime už čoskoro, a to s ohľadom na aktuálny vývoj epidemiologickej situácie,“  vyjadril sa pre Startitup Peter Steigauf, hovorca Tesca na Slovensku.

zdroj: Tesco

Premena hypermarketu na lokálne nákupné centrum prebiehala počas jeho plnej prevádzky tak, aby zákazníci prestavbu pocítili čo najmenej. Ide pritom o najväčšiu investíciu Tesca na Slovensku od roku 2017, keď pri Galante otvorili najväčšie distribučné centrum v strednej Európe.

„Projekt sme dlhodobo pripravovali tak, aby si zákazníci na ploche 11 000 štvorcových metrov mohli vybrať spomedzi najznámejších značiek módy či gastronómie,“ hovorí Martin Kuruc, výkonný riaditeľ spoločnosti Tesco na Slovensku.

zdroj: Tesco

V centre nebudú chýbať známe značky oblečenia, obchody s drogériou či športovými potrebami ani služby ako lekáreň, kaderníctvo, čistiareň, optika, kvetinárstvo, oprava obuvi, tabak, banky či mobilný operátor.

„V novej Galérii v Petržalke sa môžu návštevníci tešiť na značky ako napríklad H&M, New Yorker, Sinsay, Intersport, Dráčik, Deichmann či DM drogerie markt. Vo foodcourte  prinesieme niekoľko rôznych typov reštaurácií, kaviarní či prevádzok rýchleho občerstvenia,“ uviedol ešte pred koronakrízou Erik Šiatkovský, riaditeľ nájmov a prenájmov pre strednú Európu.  

zdroj: Tesco

Z plochy 11 000  štvorcových metrov tvorí hypermarket Tesco vyše 60 %. Jeho plocha tiež prešla zmenou tak, aby bol obchod kompaktnejší a uspôsobený na pohodlný a rýchly nákup.

Sieť Tesca sa tak na Slovensku rozšíri na 152 obchodov. Tesco taktiež zväčšilo dostupnosť služby Online nákupy pre 600 000 nových zákazníkov na Slovensku, a to v Trenčíne, Banskej Bystrici, Poprade a okolí.

Reťazec okrem toho naďalej pokračuje v darovaní nepredaných potravín. Od vypuknutia koronakrízy Tesco rozdalo 364 ton potravín, čo predstavuje 868 000 porcií jedla. 

V reťazci naďalej platia prísne opatrenia zavedené na ochranu zdravia a bezpečnosti a v najbližšom období to tak má aj zostať. „Hoci sa život v spoločnosti začína vracať bližšie k normálu, vo všetkých 152 obchodoch Tesca zostanú tieto preventívne opatrenia v platnosti dlhší čas, aby sa zákazníci cítili pri nákupe maximálne bezpečne,“ uzatvára Peter Steigauf, hovorca spoločnosti Tesco na Slovensku.

Najnovšie video