Tik Tok testuje redizajn užívateľského profilu. Nápadne sa podobá na Instagram

  • Čínska sociálna sieť Tik Tok sa rozhodla prísť so zmenou dizajnu užívateľského profilu
  • Redizajn profilu sa však až nápadne podobá tomu z Instagramu
tiktok
Ilustračný obrázok (unsplash.com)
  • Čínska sociálna sieť Tik Tok sa rozhodla prísť so zmenou dizajnu užívateľského profilu
  • Redizajn profilu sa však až nápadne podobá tomu z Instagramu

Instagram prešiel za posledné obdobie pomerne veľkou radou rôznych drobnejších zmien, z ktorých nie každý užívateľ bol nadšený. Najmä odstránenie konkrétneho počtu lajkov vyvolalo na internete vášnivú diskusiu aj v novinárskych kruhoch. Pred pár dňami na to upozornila na svojom Twitteri Taylor Lorenz, reportérka z NY Times.

 

Aj napriek tomu je Instagram pravdepodobne stále tou najviac trendy sociálnou sieťou na Internete. Toto postavenie si uvedomuje aj čínska sociálna sieť Tik Tok, ktorá sa chce Instagramu priblížiť.

Prvým krokom bolo testovanie nového dizajnu užívateľského profilu, ktorý sa mimoriadne podobal práve na ten instagramový. Nový dizajn profilu na Tik Toku tak pozostáva z posunutia BIO informácií zo stredu doľava spoločne aj s počtom sledovateľov a sledovaných.

Testovanie zmien potvrdil aj hovorca Tik Toku

Ten, sa pre portál The Verge vyjadril, že stále hľadajú nové cesty k tomu, aby užívateľom zvýšili zážitok zo sociálnej siete.

„Momentálne skúšame testovať dizajn užívateľského profilu a jeho funkcionality,  preto aby si ho mohol človek lepšie prispôsobiť,” vysvetľuje.

Inšpirácia od druhej sociálnej siete nie je v dnešnej dobe ničím nezvyčajným. Stačí si spomenúť na samotný Instagram či Facebook, ktorý sa inšpiroval od Snapchatu vo vytvorení krátkych 15 sekundových stories.

zdroj: Ilustračný obrázok (unsplash.com)

Tik Tok je svetovou senzáciou

A treba s ňou do budúcna určite počítať. Dokazuje to aj počet stiahnutí aplikácie Tik Tok z Google Play a App Store za rok 2019. Tik Tok sa totiž stal štvrtou najsťahovanejšou aplikáciou na svete. Predbehnúť ho dokázali len Messenger, Facebook a WhatsApp.

Podstatné však je, že Tik Tok za sebou nechal svojho hlavného konkurenta Instagram. Za január 2020 sa Tik Tok stal dokonca najsťahovanejšou aplikáciou celosvetovo. Už len na základe týchto informácií je jasné, že s čínskou sociálnou sieťou je potrebné rátať aj do budúcna.

Ďalším dôkazom je aj skúška funkcie, kde si môžu užívatelia do svojho BIO pridať odkaz na svoje komerčné stránky či e-shop. Práve vďaka tomuto kroku začína byť Tik Tok čoraz viac zaujímavejší aj pre rôzne firmy, pre ktoré ide o ďalší marketingový kanál.

Zdroje: popbuzz.com, tribune.com.pk, socialmediatoday.com, newsgram.com, theverge.com, sensortower.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá