Toto je kandidát na jednu z najlepších vianočných reklám. Je o splnených snoch

  • V reklame začali Vianoce a veľké značky postupne predstavujú tie najkreatívnejšie kúsky komunikácie celého roka
  • Jednou z prvých lastovičiek je túto sezónu britský predajca Argos
  • Vo svojej reklame rozpráva príbeh o tom, ako sa sen otca stane skutočnosťou
zdroj: pexels.com/@cottonbro; unsplash.com/@neonbrand
  • V reklame začali Vianoce a veľké značky postupne predstavujú tie najkreatívnejšie kúsky komunikácie celého roka
  • Jednou z prvých lastovičiek je túto sezónu britský predajca Argos
  • Vo svojej reklame rozpráva príbeh o tom, ako sa sen otca stane skutočnosťou

Britský predajca Argos predstavil reklamu, ktorá bude spomedzi množstva vianočných spotov tento rok pravdepodobne vynikať. Upozornil na ňu aj portál  Adweek.com.

Reklama je dielom reklamnej agentúry The & Partnership, ktorá do hlavnej úlohy obsadila otca, ktorý si pri pohľade na zakrúžkované bicie v katalógu predajcu Argos spomenie na svoje detské sny. Spolu s ním sa v spote objavila jeho dcéra, ktorá bicie v katalógu túžobne označila ako darček, ktorý by si rada našla pod stromčekom. V krátkej chvíli sa kuchyňa zmení na veľké javisko, na ktorom hrá otec so svojou dcérou na bicie tak, ako o tom obaja snívali.

Na otázku, prečo práve bicie a prečo práve otec a nie rozomilé detičky, odpovedal pre portál AdWeek Ludo Thomas, kreatívec z agentúry The & Partnership: „Skúsili sme detský sen, ale je ľahké to urobiť ‚sladké’, a to sme nechceli. Čo keby to bol sen otca? Prechádzali sme si leták a našli sme set bicích, na ktorých je niečo tak trochu bláznivé. V kapele sú vždy vzadu a nikdy nie v predu alebo v strede.“

 

Skvelým marketingovým ťahom je zapracovanie reklamy, konkrétne produktov, ktoré sa v reklame objavia a ich dostpnosť u predajcu. Na webe Argos je špeciálna „sekcia“ s názvom Shop the Christmas Advert, kde sú dostupné všetky produkty, ktoré sa objavili v reklame a preto ich nie je potrebné pracne vyhľadávať medzi množstvom iných, podobných produktov.

 

Aj keď sa „boom“ okolo reklám s tematikou najkrajších sviatkov v roku naplno ešte len rozbehne, už teraz je reklama The Book of Dreams kandidátom na vrchné umiestnenia nie len za prevedenie, ale aj za nápad a zvláštný „feeling“, ktorý v sledovateľovi zanechá.

zdroje: adweek.com; adage.com; argos.co.uk;

Najnovšie video