Toto sú najlepšie prvoaprílové žarty veľkých značiek zo Slovenska i zo sveta

  • Dnes je 1. apríl a okrem toho, že má meniny Hugo a je Svetový deň vtáctva, určite si už od rána narazil na množstvo žartíkov
  • Tie sa však dajú poňať aj kreatívne a tými najlepším ukazovateľom je množstvo lajkov na veselých príspevkoch
  • Pár tých, ktoré prekvapili aj nás, sme pre teba zozbierali
zdroj: Unsplash
  • Dnes je 1. apríl a okrem toho, že má meniny Hugo a je Svetový deň vtáctva, určite si už od rána narazil na množstvo žartíkov
  • Tie sa však dajú poňať aj kreatívne a tými najlepším ukazovateľom je množstvo lajkov na veselých príspevkoch
  • Pár tých, ktoré prekvapili aj nás, sme pre teba zozbierali

Martinus

Podľa prieskumu KPMG najobľúbenejšia značka na našom trhu, kníhkupectvo Martinus, láka na ekologický spôsob dopravy svojich balíčkov. Predstavuje soviu poštu. Pripomína, že si ju nemôžeš nechať uletieť a bola by veľká škoda nevyužiť dopravu až priamo pred okno. Dokonca necháva na zákazníkoch možnosť vybrať si, aká sova ich má navštíviť. Svojim žartíkom tak odkazuje na zrejme jednu z najúspešnejší sérií kníh, aké boli kedy napísané.

Kaufland

Sieť supermarketov stavila na skutočne šokujúcu informáciu. Hovorí, že z pultov svojich slovenských predajní sťahuje to najdôležitejšie z raňajok a desiatových sáčkov všetkých tých, ktorí ešte nezanevreli na bielu múku, obyčajný rožok. A dôvod? Kvôli vysokému podielu sacharidov a vzrastajúcemu výskytu obezity v slovenskej populácii sa ho jednoducho rozhodli vyradiť zo sortimentu.

Ponio

Jedna z najpredávanejších značiek prírodnej kozmetiky u nás zase zostáva verná oblasti eko+bio+raw a rozhodla sa ponúknuť na predaj čistý vzduch z výšky 750 m.n.m. v zaváraninovom pohári.

Vzduch zberáme iba za ideálnych podmienok (žiadne chemtrails či turisti v okolí, v súlade s lunárnym kalendárom), aby sa k vám dostal len ten najkvalitnejší vzduch. Aktuálna jarná zberová šarža vás môže zaujať intenzívnou vôňou sviežej mladej trávičky, doplnenou tónmi liesky, podbeľu a prvosienok, v závere potom s dozvukmi smrekov a borovíc,“ píšu na svojom Facebooku.

Upozorňujú však, že je k dispozícii len do vypredania zásob.  Za pozornosť určite stoja aj moderované komentáre pod fotkou.

Domino’s Pizza

Všetkých milovníkov pizze by určite potešilo, keby sa žart svetoznámej siete pizzérií Domino’s Pizza stal skutočnosťou. Do sveta vypustili informáciu, že na Slovensko konečne prichádza veľká novinka. Proteínová tyčinka s príchuťou pizze Pepperoni Passion.

Značka deklaruje, že tento výrobok už otestovali ľudia po celom svete a je to jedinečná možnosť, ako spojiť zdravý životný štýl s neutíchajúcou chuťou na kúsok pizze.

Absynth

Slovenské vydavateľstvo venujúce sa prevažne reportážnej literatúre je na vzostupe. V jeho zbierke nájdeš pôsobivé tituly a pravidelne do kníhkupectiev prináša ich novú nálož. Práve v spojitosti s prípravou nového edičného plánu na najbližšie obdobie sa spája ich žartík.

Na trh by chceli uviesť buď zbierku básní Krásna poézia Donalda Trumpa alebo motivačnú literatúru spod pera Vladimira Putina, ktorej názov môžeme preložiť ako Sprievodca životom či Životný kouč. Jednoducho stačí zahlasovať a už čoskoro môže byť jeden z titulov na pultoch.

Za hranicami idú za hranice

Ani veľkí hráči, ktorí to v rámci marketingu vedia naozaj roztočiť, si nenechali újsť sviatok všetkých bláznov. Shutterstock zažartoval, že svoju gigantickú databázu videí, hudby a snímok pretaví do reality a vyrastie obrovská knižnica plná zhmotnených materiálov. Pripojil naozaj vtipné video.

Google si toho pripravil dokonca viac. V rámci prvoaprílových žartíkov predstavil svoju novinku – komunikujúce tulipány, ktoré si pýtajú vodu, viac slnka či tieň, ale napríklad aj novú aplikáciu, ktorá dokáže vyčistiť zašpinenú obrazovku tvojho smartfónu. Zvonku.

Do zástupu „vtipálkov“ sa zaradil v tento deň aj SodaStream, ktorý do svojej reklamy využil známu tvár astronauta Scotta Kellyho (na Orbite strávil celých 340 dní). V štýlovom videu vysvetľuje podobnosť medzi sýtením vody vo vesmíre a novinkou zvanou SodaStreamMe, ktorú človek nasýti vlastnými výdychmi. Ťažko vysvetľovať, radšej si pozri video.

No a posledným príkladom, ktorým doplníme tento článok, je gastronomický zážitok, ktorý vo svojej reklame ponúkol McDonald′s. Podľa Daily Mail na trh vraj uvádza veľkú novinku, tzv. McPicke hamburger. Namiesto mäsa má v sebe dve poschodia plné kyslých uhoriek, ktoré mnohí vo svojom burgri doslova milujú. Na počudovanie, po zverejnení tohto žartíku sa zvrhla veľká vlna dopytu fanúšikov. Zákazníci si ho skutočne žiadajú zaradiť do menu.

Zdroj: CNET, Shutterstock, Bandt.com.au, Daily Mail