Truban na mediálne útoky na jeho „drogovú“ minulosť reaguje spotom. Čo si o ňom myslí odborník?

  • Dnes ráno sa dostala na svetlo sveta reklama Michala Trubana. Nesie názov Sú nervózni, tak útočia
  • Je odpoveďou na mediálne útoky, ktoré počas posledných dní riešia jeho „drogovú" minulosť
  • Kto za kampaňou stojí a aký mal byť zámer?
zdroj: TASR
  • Dnes ráno sa dostala na svetlo sveta reklama Michala Trubana. Nesie názov Sú nervózni, tak útočia
  • Je odpoveďou na mediálne útoky, ktoré počas posledných dní riešia jeho „drogovú" minulosť
  • Kto za kampaňou stojí a aký mal byť zámer?

Medializovaná a už aj výrazne spopularizovaná téma drogovej minulosti politika strany Progresívne Slovensko Michala Trubana vôbec nie je na ústupe. Dnes ráno sa na sociálnych sieťach objavil reklamný spot. Ten má názov Sú nervózni, tak útočia.

SÚ NERVÓZNI, TAK ÚTOČIA

SÚ NERVÓZNI, TAK ÚTOČIANielen moje úspechy, ale aj zlyhania ma urobili, kým som. S pokorou pracujem ďalej na tom, aby nová generácia priniesla zmenu a vymenili sme skorumpovaných starých politikov pri moci. Oni sa toho boja, preto útočia, preto sa snažia odpútať pozornosť od toho, že keď ja som bol na výške, oni už dávno sedeli v parlamente a rozoberali náš štát. Viem, že pre nich to neskončilo a prídu ďalšie útoky, ale pre mňa je to potvrdením toho, že sme na správnej ceste. Lebo ani ja som neskončil, do politiky som šiel práve preto, aby sme proti takejto špine zabojovali a dali ľuďom nádej, že krajina sa dá spravovať lepšie.

Gepostet von Michal Truban am Dienstag, 13. August 2019

 

To, čo súčasnú, mladú generáciu politikov odlišuje od starej garnitúry, je autentickosť. Myslí si to aj associate creative director z agentúry Istropolitana Ogilvy Michal Belej. To sa vylučuje s počinom, ktorý strana PS/Spolu vypustila dnes ráno do verejného priestoru.

Spot je po produkčnej stránke dobrý, mám však z toho dojem silenosti. Pokiaľ je namierený na nerozhodnutých jednoduchších voličov, tak detinský humor a Trubanove motivačné gestá budú na nich fungovať,“ konštatuje pre Startitup Belej.

Podľa najnovších prieskumov agentúry Focus strane PS/SPOLU od júna 2019 klesli predvolebné preferencie o viac ako jedno percento (1,7%).

Kto stojí za krátkym videom?

Strana Progresívne Slovensko/SPOLU sa ešte v období pred prezidentskou kampaňou snažila pôsobiť veľmi transparentne a práve na tejto transparentnosti si veľmi zakladala. Keď sme dnes vyšli s priamou otázkou, kto stojí za produkciou, hovorkyňa Silvia Hudáčková sa vyjadrila nasledovne.

Nechceme vynášať z kampaňovej kuchyne,“ s doplnením, že pán Truban odchádza na dovolenku a na akékoľvek dodatočné otázky ohľadom reklamného spotu odpovedať nestíhajú.

Ako ďalej dodáva M. Belej, dokonca aj výber automobilu – Škodovky, vyzerá podľa jeho slov ako kalkul, aby Michal Truban pôsobil ako človek z ľudu. „Ja osobne nechápem, prečo sa táto kauza tak strašne rieši a prečo by ma to malo šokovať. Keby sa Truban na začiatku nevykrúcal, mohol zobrať súperom vietor z plachiet. Teraz kampaň dostáva pachuť zúfalstva,“ dodáva na záver.

Viem, že pre nich to neskončilo a prídu ďalšie útoky, ale pre mňa je to potvrdením toho, že sme na správnej ceste. Lebo ani ja som neskončil, do politiky som šiel práve preto, aby sme proti takejto špine zabojovali a dali ľuďom nádej, že krajina sa dá spravovať lepšie,“ vyjadril sa na sociálnej sieti Michal Truban na margo reklamnej kampane „Sú nervózni, tak útočia“.

Najnovšie video