Twit­ter chce kúpiť popu­lár­ny Flip­bo­ard za $1 miliar­du

Lukáš Gašparík jr. / 26. mája 2015 / Business

Pod­ľa naj­nov­šej sprá­vy sa Twit­ter už od začiat­ku roka sna­ží dohod­núť na kúpe popu­lár­ne­ho Flip­bo­ar­du. Tým­to krok chce Twit­ter zvý­šiť svo­ju kon­ku­ren­cie schop­nosť po zave­de­ní Ins­tant Arti­les na Face­bo­oku.

 

Twitter túto informáciu zatiaľ nepotvrdil, avšak Filpboard sa už stihol vyjadriť. Ten prezradil, že Twitter je ochotný za Flapboard vysoliť aj viac ako $1 miliardu. Väčšie prepojenie týchto dvoch spoločností by mohlo mať pozitívny vplyv pre obe. Flipboardu by to prinieslo určite kvalitnejšie využitie reklamného priestoru aj pre väčšie globálne značky. Ten si čím ďalej tým viac získava svojich fanúšikov po celom svete a na všetkých platformách. Flipboard existuje od roku 2010 a sídli v Palo Alto v Kalifornii. Iba pred nedávnom zvýšil Flipboard svoju valuáciu, keď získal investíciu vo výške $160 miliónov.

Flipboard sa od začiatku tohto roka snaží zarábať už aj na vlastnom produkte a tak v januári spustil sponzorované články a platené vytváranie magazínov pre jednotlivé značky. V marci už bolo vytvorených viac ako 15 miliónov takýchto magazínov.

 

 

Táto dohoda, ak by bola úspešná, by mohla byť kľúčovou pre Twitter z hľadiska partnerstiev s vydavateľstvami, keďže Facebook pred nedávnom spustil Instant Articles, čím chce pritiahnuť čo najviac kontentu a vydavateľov k sebe. Aj to je dôvod, prečo sa Twitter snaží získať Flipboard a prečo mu nerobí problém zaplatiť za neho $1 miliardu. Je len otázkou času, ako sa táto celá situácia vyvinie a ako dopadne súboj Facebook vs. Twitter.

 

zdroj: Venture Beat

 

Pridať komentár (0)