Ulice v reklame Apple skrývajú obrovské trampolíny. Výsledok je oslobodzujúci

  • AirPods sú vo svete obľúbené najmä vďaka svojmu jedinečnému tvaru a dizajnu
  • Práve na tento fakt spolu s bezdrôtovým nabíjanim odkazuje nová reklama
  • Ohromí ťa skvelý vizuál, výkon akrobata aj chytľavá hudba
apple.com/newsroom-media
  • AirPods sú vo svete obľúbené najmä vďaka svojmu jedinečnému tvaru a dizajnu
  • Práve na tento fakt spolu s bezdrôtovým nabíjanim odkazuje nová reklama
  • Ohromí ťa skvelý vizuál, výkon akrobata aj chytľavá hudba

V posledných dňoch sa vo svete často skloňovala téma Apple, konkrétne meno dizajnového šéfa, Jony Ive, ktorý takmer po 30 rokoch práce pre Apple oznámil koniec svojho pôsobenia v spoločnosti. V rovnaký deň však Apple na svojom YouTube zverejnil veľmi podarenú reklamu, ktorou propaguje nové Apple AirPods a ich bezdrôtové nabíjanie. Bola by škoda, ak by skvelý spot zostal nepovšimnutý.

Reklama nesie názov Bounce, ktorý ju skvelo vystihuje a popisuje hlavnú pointu krátkeho, takmer dvoj minútového videa. V hlavnej úlohe je užívateľ bezdrôtových AirPods, ktorý očividne nemá svoj najlepší deň, avšak pred vstupom do ulíc si nasadí svoje obľúbené, bezdrôtovo nabité slúchadla a nahodí úsmev na tvári.

Čoskoro však zistí, že mesto nie je vôbec také nudné a zlé, ako si pôvodne myslel. Práve naopak, je plné zábavy a rôznych predmetov, od ktorých sa s ľahkosťou odráža. Vizuál dopĺňa vynikajúca hudba od skladateľa Tessellated s názvom I Learnt Some Jazz Today.

Réžiu mal na starosti riaditeľ spoločnosti Radiohead, Oscar Hudson a celé to natočila spoločnosť TBWA Media Arts Lab. Podľa digitalagencynetwork.com sa outdoorove zábery natáčali na Ukrajine, v meste Kijev.

Všetky „trampolínové“ kúsky sa natáčali v priestoroch najväčšieho hangáru v krajine, kde vytvorili dokonalú repliku ulíc mesta. Hlavnú postavu si zahral akrobat Yoann Bourgeois a na prvý pohľad kovový rošt či veľká diera sú v skutočnosti reálne trampolíny prispôsobené resp. namaľované tak, aby vyzerali ako skutočné predmety z ulice.

Takmer všetky zábery v reklame sú reálne a na ich vytvorenie neboli použité žiadne CGI efekty. Pravdepodobne najviac nereálny sa zdá záber, pri ktorom sedí žena na lavičke a Yoann sa odráža od steny paneláku za jej chrbtom. V skutočnosti nejde o nič komplikované, ale o jednoduché spojenie dvoch samostatných záberov do jedného. Vďaka čiernobielemu efektu je náročnejšie rozoznať skutočné predmety od trampolíny a zároveň to snímke dodáva úplne iný rozmer. Natočenie trvalo podľa adage.com len 12 dní a celkovo sa na jej tvorbe podieľalo okolo 200 technikov a umelcov.

zdroje: digitalagencynetwork.com; adage.com; apple.com; youtube.com

Najnovšie video