Under Armour kupuje fitnes appky za 560 mil. USD!

Marek Schwarz / 6. februára 2015 / Business

Spoločnosť Under Armour, ktorá sa zameriava na športové oblečenie, príslušenstvo a veci okolo atletiky a športu všeobecne, oznámila, že kúpila známe fitness aplikácie Endomondo a MyFitnessPal. Firma, ktorá mimochodom nedávno nadviazala partnerstvo so spoločnosťou HTC, utratila za obe aplikácie sumu 560 miliónov dolárov.

 

Fitness aplikáciu Endomondo nemusíme nijak zvlášť predstavovať, stretávať sa s ňou môžeme zhruba 8 rokov a zastrešuje viac ako 20 miliónov členov po celom svete. Jedná sa nepochybne o jednu z najobľúbenejších fitness aplikácií svojho druhu. Aplikácia MyFitnessPal sa špecializuje na databázu potravín a poslúži aj ako diétny plán a aj keď v našich končinách nepatrí medzi najznámejšie, celosvetovo zastrešuje približne 80 miliónov užívateľov. A to už dáva dokopy celkovo 100 miliónov užívateľov, ktorých spolu s nákupom získala spoločnosť Under Armour. Celkom plodné nákupy, aj keď nie najlacnejšie. :)

Appka Endomondo vyšla na 85 miliónov dolárov a MyFitnessPal na 475 miliónov dolárov. Akvizícia by mala prebehnúť ešte v prvom štvrťroku tohto roka. Aplikácie zatiaľ pobežia tak, ako sú užívatelia zvyknutí, o prípadnom zoskupení do jednej aplikácie budete určite včas informovaní.

Okolo Under Armour je poslednú dobou veľký rozruch, na januárovom veľtrhu CES spoločnosť oznámila partnerstvo s HTC. Je možné, že taiwanský výrobca bude zo súčasnej akvizície ťažiť, na MWC má údajne predstaviť vlastný smart náramok, ktorý by mohol exportovať dáta práve do novo nadobudnutých aplikácií. Under Armour milujeme a smart náramku sa nevieme dočkať. Sem s ním! :)

zdroj: businessinsider

Pridať komentár (0)