V uliciach Bratislavy sa objavila múka či cestoviny vo vitríne, vykľula sa z toho kampaň

  • Stál za ňou reťazec Kaufland a Slovenský Červený kríž, ktorý ňou podporil zbierku potravín
  • Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Respect APP
Respect APP
  • Stál za ňou reťazec Kaufland a Slovenský Červený kríž, ktorý ňou podporil zbierku potravín
  • Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Respect APP

„Všimi ste si minulý týždeň v uliciach Bratislavy takéto exponáty? Vedeli ste, že pre ľudí v núdzi sú aj bežné potraviny vzácnosťou,“ pýta sa reklamná agentúra Respect APP ľudí na svojom Facebooku. Práve ona totiž stojí za reklamnou kampaňou pre klienta Kaufland, s ktorým na komunikácii spolupracuje dlhodobo.

Aktuálne prišla s kreatívou, v rámci ktorej sa snažila podporiť na zbierku potravín, ktorá sa konala minulý štvrtok v obchodoch Kaufland. Reťazec ju robil v spolupráci so Slovenským Červeným krížom.

Zobraziť celú galériu (6)
zdroj: Facebook Respect APP

Do bratislavských ulíc umiestnila exponáty, ktorými boli pre mnohých bežné produkty, avšak pre ľudí v núdzi produkty veľmi vzácne. Vo vitrínach mohli okoloidúci vidieť cestoviny, krupicu alebo múku.

 

 

 

 

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech