Veľká príležitosť pre budúcich marketérov. Slováci si zo súťaže minulý rok odniesli zlato

  • Zapoj sa do súťaže Young Lions Slovakia s možnosťou postúpiť do celoslovenského finále
  • Ak ťa baví marketing, PR, reklama či umenie, neváhaj a zapoj sa
zlatý klinec cannes marketing
Ilustračný obrázok, TS/Silvia Cyprichová
  • Zapoj sa do súťaže Young Lions Slovakia s možnosťou postúpiť do celoslovenského finále
  • Ak ťa baví marketing, PR, reklama či umenie, neváhaj a zapoj sa

Young Lions Slovakia je národným kolom prestížnej medzinárodnej súťaže Young Lions Competition, ktorá je štandardne súčasťou medzinárodného festivalu Cannes Lions. Víťazstvo v národnom kole súťaže slúži ako nominácia do medzinárodného kola.

Ako uvádzajú organizátori na oficiálnej stránke súťaže, jej cieľom je podpora mladých profesionálov a tvorcov z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu. Víťazným tímom v jednotlivých kategóriách sú organizátormi a partnermi súťaže hradené náklady na účasť na medzinárodnom kole súťaže a tiež náklady spojené so vstupom na festival Cannes Lions.

Príležitosť pre budúcich marketérov

Do súťaže sa môžu zapojiť 2-členné tímy zložené zo súťažiacich s vekom do 30 rokov (narodení 23. júna 1992 a neskôr) v 5 súťažných kategóriách: DIGITAL, FILM, MEDIA, PR, PRINT. Úlohou tímov je v časovom limite 24 hodín vypracovať súťažný brief, ktorého zadanie je zverejnené až v deň spustenia súťaže v danej kategórii a v zmysle pravidiel držiteľa licencie – festivalu Cannes Lions.

Výstupy súťažných tímov následne hodnotí porota súťaže, ktorá rozhodne o víťazoch a udelení ocenení BRONZ, STRIEBRO, ZLATO. Víťazné tímy z každej kategórie postúpia do medzinárodného kola súťaže Young Lions Competition 2023, kde budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnej konkurencii.

Po minuloročnom heroickom výkone slovenskej výpravy, kedy sa podarilo 3 súťažným tímom získať shortlisty a v kategórii MEDIA dokonca shortlist premeniť na ZLATO, je to pre nás veľký impulz do ďalšej práce,“ hovorí Silvia Cyprichová, výkonná riaditeľka Klubu reklamných agentúr Slovenska a zástupkyňa organizátora súťaže.

„Vďaka našim partnerom sa nám aj tento rok podarilo otvoriť 5 súťažných kategórií, kategórie MARKETERS a DESIGN ešte čakajú na podporovateľov. Týmto by som rada vyzvala zadávateľov a klientov, ak by chceli pomôcť dobrej veci, aby prevzali záštitu nad voľnými kategóriami a priniesli súťažné non-profit zadania.“ 

zlatý klinec marketing
zdroj: TS

Slováci sa postarali o senzáciu

Minuloročné finále v Cannes prinieslo nevídaný úspech dvoch Slovákov. Zo súťaže, ktorá je známa aj ako takzvané ocenenia „Oscars svetovej reklamy“, sa do histórie slovenského marketingu zapísali zlatými písmenami. Monika Farkašová a Jakub Svetlík si domov odniesli zlato v kategórii Media, uvádza Pretlak.

Registračný poplatok do súťaže je 120 eur na súťažný tím v jednej kategórii. Organizátori s finančnou podporou partnerov kategórií hradia registračný poplatok do súťaže, ubytovanie, letenky i vstup na 70. ročník najprestížnejšieho reklamného podujatia roka Cannes Lions International Festival Of Creativity, ktoré sa uskutoční 19. až 23. júna 2023.

Dávajú tak mladým profesionálom príležitosť odprezentovať svoje zručnosti na medzinárodnej úrovni a získať svetové know-how. Vďaka lokálnemu kolu, ktoré má rovnaké podmienky ako to medzinárodné, sú súťažiaci dobre pripravení ukázať svoj talent v najlepšom svetle.

Harmonogram súťaže:

  • 20. februára – 16. marca 2023 (registrácie súťažných tímov do súťaže a jej jednotlivých kategórií, registrovať sa do kategórie je možné až do termínu zverejnenia zadania na webstránke podľa oficiálneho timeplanu, t. j. pre poslednú kategóriu až do 16. marca 2023 do 8:59 hod.),
  • 2. marca – 16. marca 2023 (zverejňovanie zadaní v jednotlivých kategóriách a práca súťažných tímov na zadaniach, termíny zverejnenia zadaní v jednotlivých kategóriách sú uverejnené na webstránke súťaže),
  • 17. apríla 2023 (1. zasadnutie poroty, zverejnenie shortlistovaných prác a kontaktovanie tímov),
  • 21. apríla 2023 (verejné online prezentácie shortlistovaných prác súťažnými tímami v kategóriách DIGITAL, MARKETERS, MEDIA, PR + 2. zasadnutie poroty, udelenie ocenení BRONZE, SILVER, GOLD v jednotlivých kategóriách a vyhlásenie víťazov Young Lions Slovakia 2023),
  • 19. – 23. júna 2023 (medzinárodné kolo súťaže Young Lions Competition 2023 a medzinárodný reklamný festival Cannes Lions).
Zdroje: Young Lions, TS, Pretlak

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá