Výrobca cukroviniek vytvoril farebnú čokoládu. U ľudí si za to zlízol poriadnu vlnu kritiky

  • Limitovanú edíciu viacfarebnej čokolády vytvorila firma Cadbury
  • Na trh ju uviedla pri príležitosti Dňa nezávislosti v Indii
  • Na britský cukrárenský gigant sa zniesla vlna kritiky predovšetkým na sociálnych sieťach
Pixabay/Unsplash
  • Limitovanú edíciu viacfarebnej čokolády vytvorila firma Cadbury
  • Na trh ju uviedla pri príležitosti Dňa nezávislosti v Indii
  • Na britský cukrárenský gigant sa zniesla vlna kritiky predovšetkým na sociálnych sieťach

O situácii informoval portáli Foxnews a AdAge. Britský gigant Cadbury vytvoril limitovanú edíciu tabuľky čokolády, ktorá má svojou farebnosťou poukázať na ľudskú diverzitu.

Tabuľku čokolády značka uviedla na trh v Indii pri príležitosti Dňa nezávislosti. Tabuľka čokolády je poskladaná zo štyroch druhov čokolády – tmavej, zmiešanej, mliečnej a bielej. Na firmu sa zniesla vlna odporu predovšetkým na sociálnych sieťach. Indiu si spoločnosť vybrala kvôli jej multikultúrnosti a rasovej rôznorodosti. Limitovanú edíciu uviedla so sloganom „Keď sa spojíme vznikajú sladké veci“. 

Téme sa medzičasom začalo venovať aj viacero médií, medzi ktoré patrí aj satirický portál Distractify. Ten si ako titulný obrázok k článku vybral úryvok zo známeho príhovoru Martina Luthera Kinga – I have a dream.  Slová jednej z najvýznamejších osobností afroamerickej komunity svojim wordingom prispôsobil téme. „Mám sen, že moje deti nebudú súdené na základe farby ich čokolády, ale na základe obsahu ich krémových náplní,“ Martin Luther King.

Priamo pod postom sa objavilo veľké množstvo posmešných komentárov. Jeden z nich sa odvoláva na absenciu cibulovej príchute a ďalšie poukazujú, že kampaň firme nevyšla. Jednotlivé farby a príchute sú totiž segregované.

 

Zdroje: Distractify, TheSun.co.uk,Foxnews, AdAgetwitter

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech