ZARIADIM.SK: Vie­te to zaria­diť?

RIchard Bednár / 12. marca 2014 / Lifehacking

Hľa­da­li ste už dob­ré­ho malia­ra, gra­fi­ka, upra­to­vač­ku ale­bo kuchá­ra? Ale­bo dokon­ca vy ovlá­da­te neja­ké remes­lo kva­lit­ne a chce­te, aby o tom ľudia vede­li? Tak pre vás je tu strán­ka zariadim.sk.

 

Jedným z najefektívnejších marketingových nástrojov sú od nepamäti referencie. Najmä ak ide o služby, pri ktorých ste sa už viackrát sklamali – maliar, ktorý mešká a nedotiahne prácu, či robotník, ktorý viac pije než pracuje. Poznáme to azda všetci.

Web zariadim.sk vytvoril podnikateľský model na odporúčaniach. Ide o štandardnú platformu, ktorá ponúka priestor na stretnutie dopytu s ponukou, ktoré sa navzájom hodnotia. Za celým projektom stojí Martin Chyla, ktorý sa v minulosti venoval najmä marketingu, predaju a je zakladateľ fresh minds a Alexandra Sušinová, ktorá má na starosti kontakt so zákazníkmi.

zdroj: http://cleaning-company-leads.com/wp-content/uploads/2010/04/bigstockphoto_Man_And_Woman_Cleaning_4270403.jpg

Štandardné vytvorenie zákazky alebo dopytu je zdarma. Platí sa za nadštandardné služby, akými sú strieborný profil (väčší priestor na prezentáciu, asistencia pri vytváraní profilu), PR články na webe, tvorba a odosielanie newslettera, atdˇ.

Portál je rozdelený na 8 základných tém, kde sa dajú nájsť všetky druhy služieb a produktov od domu a bytu, cez zdravie, umenie, voľný čas, až po auto-moto. V súčasnosti na stránke nájdete 1400 dodávateľov, s ktorými zákazníci môžu komunikovať priamo cez portál zariadim.sk.

Na záver by som azda slovami Jakuba Ptačina dodal – ,,Keď budeme chodiť do reštaurácií, kde je zlá obsluha a ešte horšie jedlo, tak takých reštaurácií bude vznikať ešte viac. Jednoducho tam netreba chodiť a treba ich nechať skrachovať.“ A naopak, dobré služby odporúčiť ďalej, aby sa kvalitný trh rozrastal a nekvalita vymrela.

Pridať komentár (0)