Zmeň banku, zmeň svet. „Choose your revolution,“ odkazuje študentom raper Vec v novej kampani 365.bank

  • Poukazovanie na klimatické zmeny, boj proti fast fashion, zhromaždenia na námestiach... Spoločným menovateľom všetkých revolučných aktivít sú mladí ľudia
  • Oni sú mnohokrát zodpovednejší voči svetu ako ich rodičia, ktorí pod tlakom povinností na mnoho vecí rezignovali
  • Mladí sú často zodpovednejší ako dospelí
zdroj: 365. bank
  • Poukazovanie na klimatické zmeny, boj proti fast fashion, zhromaždenia na námestiach... Spoločným menovateľom všetkých revolučných aktivít sú mladí ľudia
  • Oni sú mnohokrát zodpovednejší voči svetu ako ich rodičia, ktorí pod tlakom povinností na mnoho vecí rezignovali
  • Mladí sú často zodpovednejší ako dospelí

Preto by nemali mať „detský účet“, zaslúžia si mať svoj účet navždy zadarmo. Taký je odkaz 365. banky v jej prvej kampani zameranej na študentov.

„Naša generácia a generácie pred nami sú zodpovedné za stav sveta, ktorý odovzdávame mladším. 365-ka je bezpapierová banka, v rámci nášho 365.labb sme zaviedli koncept zero-waste a plánujeme podporovať aj ďalšie ekologické aktivity. Uvedomujeme si však, že tí, ktorí majú reálnu šancu tento svet zmeniť, sú práve mladí ľudia. Preto s nimi nezaobchádzame ako s deťmi a neposkytujeme im dočasné výhody limitované vekom, školou či potvrdeniami. Považujeme to za samozrejmosť a zároveň je to najmenej, čo ako banka môžeme pre mladých ľudí urobiť,“ vysvetľuje podstatu novej kampane head of 365.marketing Juraj Šnirc.

zdroj: Ilustračný obrázok (unsplash.com)

Revolúcia v spoločnosti rovnako ako revolúcia v bankovníctve nepotrebuje súhlas rodičov. Preto si môžu študenti v 365.bank otvoriť účet od 16 rokov doživotne, bez účasti rodičov a bez potvrdenia o škole. Samozrejme, v appke, bez čakaní, bez papierov, pretože rovnako ako oni sami, je ecofriendly aj ich banka.

A čo po škole? Koniec školských čias nemusí znamenať koniec účtu zadarmo. Rozhodne nie, pokiaľ ide o účet v 365. Majú ho navždy zadarmo nielen študenti, ale všetci bez rozdielu a bez ohľadu na vek.

Kampaň 365.bank štartuje dnes a nasadená bude v online priestore, na sociálnych sieťach a v OOH. Je zameraná primárne na študentov stredných a vysokých škôl.

Vizitka kampane

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra, Vladimír Lefik
Art Director: Jana Malatincová, Simona Machálová
Copywriter: Martin Motáček, Patrícia Al-Hadi
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production – Katarína Kintlerová

Zdroj: TS

Najnovšie video