Značka rozdelila Slovákov na dve skupiny. Do ktorej patríš ty?

  • Slovensko zažíva „kancelárske“ vojny. Čo je za tým?
  • Sú len dve skupiny ľudí na pracovisku, do ktorej patríš ty?
  • Za kreatívnym nápadom kampane pre značku Daikin Slovensko stojí agentúra 2Create
vojny
Youtube kanál Daikin
  • Slovensko zažíva „kancelárske“ vojny. Čo je za tým?
  • Sú len dve skupiny ľudí na pracovisku, do ktorej patríš ty?
  • Za kreatívnym nápadom kampane pre značku Daikin Slovensko stojí agentúra 2Create

Slovensko tento rok zasiahli poriadne horúčavy, čo mnohým z nás spôsobovalo problémy nielen počas pobytu na slnku, ale aj na pracovisku. A ukázalo sa, že na svete sú len dva typy ľudí, tí čo klímu milujú a tí druhí, ktorí ju nemusia.

Túto skutočnosť využil vo svojej kampani výrobca klimatizácií a vykurovacích zariadení Daikin Slovensko, ktorý sa spojil s reklamnou agentúrou 2create a hudobnou skupinou S hudbou vesmírnou. Celý nápad značka postavila na najklasickejšom zdroji nezhôd v kancelárii – na ovládači od klímy. V každom office sú totiž ľudia, ktorí klímu vždy zapínajú a tí, ktorí ju následne nahnevaní vypínajú, lebo sa trasú od zimy.

„Tento insight sme využili ako nosnú myšlienku celej kampane, ktorej sme ale dali širší rozmer, pretože nehovorí iba o tomto stereotype, ale ľudí sme sa snažili vyzvať aj k tomu, aby nám písali, aké iné nezhody alebo vojny denne zažívajú,“ hovorí marketingová manažérka Daikin Slovensko Zuzana Nováková.

A tak vznikla skupina Ľadové medvede, ktorej členov spoznáš podľa toho, že im je teplo počas celého roka. Keď pri nich necháš nestrážený ovládač, pravdepodobne nastavia klimatizáciu na osviežujúcich 15 stupňov a skupina Teplomilov, ktorých najčastejšie vidieť teplo oblečených a potajomky vypínajú klímu.

„Žabomyšie kancelárske vojny zvádza asi každý, kto kedy pracoval v kancelárii a je to téma, s ktorou sa dá veľmi ľahko stotožniť. Chceli sme sa na ňu pozrieť s nadhľadom a humorom, preto sme boli nadšení z nápadu agentúry 2create osloviť kapelu S hudbou vesmírnou, ktorej recesistický štýl sa, myslím, perfektne hodí pre potreby našej kampane,“ dodáva.

Súčasťou kampane je súťaž, v ktorej značka vyzýva ľudí, aby sa pridali do tímu Teplomilov alebo Ľadových medveďov a každý deň prišli zahlasovať za svojich. V súťaži môžeš okrem víkendového pobytu v Tatrách hrať o termohrnčeky.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra 2createKampaň je nasadená v online – na Youtube, Facebooku prostredníctvom PPC a online PR. Kancelárske vojny prebiehajú aj na microsite www.kancelarskevojny.sk, kde bude značka postupne pridávať krátke videá v podobe vtipných skečov, ktoré budú niektoré z týchto kancelárskych vojen zobrazovať. A okrem webu ich nájdeš aj na Facebooku.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech