ZSSK vyhlásili v novej kampani boj proti dopravným zápcham na Slovensku

  • ZSSK spúšťa ďalšiu kampaň, v ktorej sa spojila S Hudbou Vesmírnou
  • V kampani cieli najmä na ľudí, ktorí dochádzajú za prácou mimo svojho bydliska
  • Propaguje 75 nových „júnových“ vlakov a dve „nové“ stanice
zssk
ZSSK
  • ZSSK spúšťa ďalšiu kampaň, v ktorej sa spojila S Hudbou Vesmírnou
  • V kampani cieli najmä na ľudí, ktorí dochádzajú za prácou mimo svojho bydliska
  • Propaguje 75 nových „júnových“ vlakov a dve „nové“ stanice

Železničná spoločnosť Slovensko po kampani, v ktorej bojovala za čistotu vo svojich vlakoch, tentokrát upozorňuje na citlivú tému všetkých Slovákov, na dopravnú situáciu. Vo svojej novej kampani im odkazuje, aby dali hlavu hore.

V kampani komunikuje svojich 75 nových prímestských vlakov, ktoré pribudli ešte v júni a chce ich prezentovať ako alternatívu cestnej dopravy a tiež vlakovú dopravu spopularizovať ako celok. Ústrednými postavami kampane sú opäť členovia kapely S Hudbou Vesmírnou. Hlavným motívom piesne je, aby ľudia nesedeli v dopravných zápchach, ale využili vlak.

Reklamná kampaň je kombináciou imidžovej a produktovej komunikácie. Jej súčasťou sú vonkajšie reklamné plochy pri najfrekventovanejších cestách, sociálne siete, rozhlasové spoty, geograficky personalizované cestovné poriadky, ale aj spolupráca s populárnou navigáciou Waze. Národný dopravca do kampane investuje necelých 300-tisíc eur, pričom táto suma zahŕňa produkčné náklady a nákup mediálneho priestoru.

„Na posilnení spojov v okolí veľkých miest pracujeme už rok a pol. Tento cieľ je v súlade s našou stratégiou, predloženou v roku 2016 – hospodárnejšie využiť kapacity ZSSK v prospech mobility celého Slovenska. Predpokladom realizácie toľkých nových spojení boli radikálne zmeny v organizácii práce a koncentrovaná činnosť pri odstraňovaní investičných chýb z minulosti. Koľajová doprava v okolí Bratislavy, Košíc a Žiliny má reálny potenciál prispieť k naplneniu našich plánov na dosiahnutie 90 miliónov prepravených cestujúcich v roku 2025,“ vysvetľuje podpredseda predstavenstva ZSSK zodpovedný za stratégiu a transformáciu spoločnosti Patrik Horný.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agetúra Jandl, s ktorou dopravca spolupracuje dlhodobo.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech