18 právd o rozbiehaní startupu

  • Nechať si poradiť skúsenejším je vlastne takmer to isté, ako učiť sa z chýb druhých. Kto to doteraz nepochopil, len ťažko bude napredovať produktívne vpred. Aké rady odporúčajú „tí za vodou“ začiatočníkom?
image_1448369914.jpeg
  • Nechať si poradiť skúsenejším je vlastne takmer to isté, ako učiť sa z chýb druhých. Kto to doteraz nepochopil, len ťažko bude napredovať produktívne vpred. Aké rady odporúčajú „tí za vodou“ začiatočníkom?

 

– Rozbiehať niečo dobré teraz je lepšie než rozbehnúť niečo dokonalé neskôr, prípadne nikdy. Zaspať na vavrínoch sa neoplatí, ale aj prehnaný perfekcionizmus škodí.

– Tvoj prvý nápad pravdepodobne nebude ten správny. Nechaj si všetko uležať v hlave, použi metódu brainstormingu, zbieraj informácie, rady a choď ďalej…

– Je dôležité čo najskôr získať a využiť zákaznícky feedback. Významná je hlavne spätná väzba ohľadom skúseností používateľov. 

 

 

– Nepotrebuješ najinovatívnejší nápad. Zameraj sa na čo najlepšie spracovanie a realizáciu.

– Budeš zrejme pracovať podstatne viac, než si si myslel a predstavoval. Tvoja práca ťa ale bude napĺňať.

– Pochybnosti sa skôr či neskôr vyskytnú aj v najsúdržnejšom tíme. Nech je ti ale tvoja vízia vedúcou cestou.

– Na pokrytie nákladov budeš potrebovať oveľa viac času než si pôvodne očakával.

– Každý projekt má istú konkurenciuBez nej to nepôjde.

 

 

– Marketing je rovnako dôležitý ako samotný produkt.

– Príbeh. S príbehom, ktorý napovie niečo viac o myšlienke vytvoriť daný projekt, zaujmeš médiá a následne ľudí, zákazníkov. Bez dobrého príbehu o tebe hovoriť nebudú.

– Čím menej dáš, tým menej dostaneš. Ak zamestnancov nebudeš dobre platiť, zostanú ti len tí menej kvalitní. Nikto predsa nechce zbytočne a zadarmo mrhať svojím potenciálom.

– 7 až 10 rokov. To je doba, ktorú budeš potrebovať na vybudovanie čohokoľvek dôležitého.

– Musíš byť príkladom, čo sa výkonu a množstva práce týka.

 

 

– Už na začiatku rátaj s tým, že skôr či neskôr dáš niekomu výpoveď. A pokojne to môže byť aj tvoj priateľ.

– Zdieľaj svoje nápady s čo najväčším počtom ľudí a vyžaduj si spätnú väzbu. Nikto ťa nebude kopírovať. A keby náhodou chcel, bude to mať o to ťažšie.

– S pár dosiahnutými „víťazstvami“ na konte to pôjde jednoduchšie.

– V prvých mesiacoch je všetko, na čom záleží len produkt. Potom sa k produktu pridá aj distribúcia.

– Tvoje nastavenie mysle je to, čo predurčuje ako ďaleko to dosiahneš.  

 

zdroj: medium.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK