7 dôvodov prečo milujem RegioJet a prečo by ste ho mali milovať aj vy!

Jaroslav Dodok / 23. novembra 2015 / Lifehacking

Dnes vám prezradím, čím si ma získali žlté vlaky a autobusy…

 

Nejde len o to, že RegioJet je lacnejší než konkurencia alebo o to, že ide o akúsi “novinku”, i keď verní zákazníci poznajú značku Žltý už nejakú tú dobu. Ide o to ako Radim Jančura, zakladateľ RegioJetu vníma svojich zákazníkov a realizuje odvážne myšlienky.

 

 

1. Jednotka na trhu

Radim Jančura je pre mňa nielen sympatický človek, ale predovšetkým inšpiratívny podnikateľ. Ako 21 ročný sa rozhodol ponúknuť stovkám a tisíckam mladých príležitosť vycestovať do zahraničia na tzv. au pair programy. Okrem au pair pobytov, sa pustil aj do autobusovej dopravy a predaja leteniek. Vo všetkých týchto oboroch sa stal jednotkou na českom trhu…

 

2. Káva zdarma

Tam, kde vám väčšina šoférov akurát tak napľuje do tváre, zamestnanci RegioJetu vám po nástupe “na palubu” ponúknu kávu, čaj alebo čokoládu. Zdarma. Perfektný nápad ako spríjemniť nám cestujúcim dlhú cestu. A taktiež aj výborný marketingový ťah – dajte ľuďom kávu, za ktorú bežne platia 2€ a oni si so všetkým nadšením kúpia lístok za 3, 50€.

 

 

3. Jedlo skoro ako zdarma

Keď som si prvýkrát objednával cheescake na trase Ružomberok – Košice vo večerných hodinách, myslel som si, že dostanem “fučku” koláča, ktorá sa nebude dať jesť. Však čo by ste za 40 centov očakávali? Výsledok ma však prekvapil. Krásny cheesecake, ktorý príjemne voňal a chutil úplne perfektne. Plnený croisant je tiež zážitok pre vaše chuťové bunky. Nehovoriac o tom, že minerálka v RegioJete stojí menej, než na autobusových či vlakových staniciach.

 

4. Firemný časopis

Časopis Žltý, ktorý si prečítam vždy, keď si sadnem do RegioJetu. Príjemné reportáže z celého sveta, rozhovory so zamestnancami, ktoré konečne niekto dokáže napísať pútavo, zaujímavé súťaže a pekný grafický dizajn.

 

 

5. Boj proti korupcii

S príchodom RegioJetu na slovenské koľajnice sa začali hýbať veci. Konkurencia bola pre štátneho prepravcu ohrozením, preto začala nie celkom fér hra. Lístky pre dôchodcov a študentov zdarma. Problém predávať lístky RegioJetu na železničných staniciach. A pokiaľ hovoríme o autobusovej doprave – nechuť podpísať pre Jančuru akékoľvek potvrdenie. Aj preto ste si v RegioJete mohli prečítať telefónne číslo na primátora Nitry alebo zhliadnuť bilboardy, ktoré upozorňovali na korupciu  konkrétnych krajoch.

 

6. Stevardky na palube

Milé potešenie nielen pre pánske publikum. Zamestnanci RegioJetu sa správajú k cestujúcim ústretovo, s úsmevom na tvári a prozákazníckym servisom. Veď si len spomeňte na to, kedy vás šofér autobusu SAD Zvolen alebo Arriva express pozdravil a opýtal sa vás, s čím vám môže pomôcť. Samozrejme česť výnimkám, no mne sa to stalo možno tak 15 krát za celý život. Kdežto na cestu RegioJetom sa teším už dva dni pred tým.

Keď prichádzam k autobusu, už v diaľke vidím úsmev, privítanie a starostlivosť, ktorá sa mi mimoriadne ľúbi. Nehovoriac o príjemnom zážitku, keď stevardka na ceste do autobusu pozerala cestovné poriadky konkurencie pre 80 ročnú babičku, len aby stihla prestup, ktorý ju čakal.  Čerešničkou na torte je informovanie stevardov o prípadnom meškaní autobusu, tak aby ste si vedeli posunúť stretnutie či objednať na čas taxi.

 

dodok jaroslav

 

7. Zákazník je viac

V spoločnosti RegioJet má každý zákazník právo nielen pochváliť ale aj skritizovať to, čo sa mu v autobusoch či vo vlakoch nepáči. Preto Radim Jančura zverejnil svoj mobilný telefón na webstránke regiojet.sk, aby mu mohol zavolať úplne každý, kto mu chce niečo povedať… 24 hodín denne 7 dní v týždni.

Z tohto by si mohli brať príklad aj iní top manažéri či majitelia firiem. Ja som sa úplne uspokojil s tým, že som mohol napísať na zákaznícke oddelenie pochvalu za výbornú jazdu a ten najlepší personál. Netrvalo ani 12 hodín a už som mal v mailovom priečinku odpoveď s milým poďakovaním od vedenia firmy.

Pridať komentár (0)