De’Longhi spúšťa globálnu kampaň s Bradom Pittom
- Brad Pitt sa stal ambasádorom značky svetového výrobcu kávovarov
- Na produkcii sa podieľal hviezdny tím popredných hollywoodskych talentov
- Cieľom kampane je priblížiť medzinárodnému publiku charakter a hodnoty spoločnosti
- Brad Pitt sa stal ambasádorom značky svetového výrobcu kávovarov
- Na produkcii sa podieľal hviezdny tím popredných hollywoodskych talentov
- Cieľom kampane je priblížiť medzinárodnému publiku charakter a hodnoty spoločnosti
Spoločnosť De’Longhi, vedúci svetový výrobca domácich kávovarov, spúšťa svoju prvú medzinárodnú reklamnú kampaň. Réžie sa ujal Damien Chazelle a hlavným hereckým predstaviteľom je Brad Pitt.
„Značka De’Longhi dosiahla v posledných rokoch mimoriadny rast, a produkcia domácich kávovarov v tom zohrala významnú úlohu,“ hovorí CEO spoločnosti Massimo Garavaglia. „Sme presvedčení, že práve Brad Pitt je ten najlepší ambasádor, ktorý značku De’Longhi predstaví svetu. Je totiž dokonalým stelesnením jej ducha – odvážny a kozmopolitný, ale pritom sofistikovaný a elegantný.“
Film ponúka divákovi unikátny pohľad na „jeden deň v živote Brada“. Od ranného nákupu čerstvých kávových zŕn cez jazdu na motorke po Los Angeles až po zastávku na čerpacej stanici – každá scéna nakoniec vedie k momentu, na ktorý všetci čakáme: k okamihu, keď dorazíme domov a konečne si môžeme vychutnať dokonalý okamih so šálkou lahodnej kávy alebo cappuccina.
Okrem herca a režiséra prepožičali svoj um filmu ďalší dvaja laureáti filmových Oscarov, kameraman Linus Sandgren a skladateľ Justin Hurwitz; obaja patria k „tímu snov“, ktorý sa podieľal na kasovom trháku La La Land. Hurwitz, autor originálnej hudby reklamy, hovorí: „Keď som videl, ako Damien poňal obrazovú zložku a ako skvele svoju úlohu zahral Brad, tešil som sa, až k dielu zložím melódiu a podporím jeho atmosféru.“ Medzi ďalších výnimočných členov tímu patrí i uznávaný fotograf Lachlan Bailey.
Spot je pozoruhodný svojimi filmovými kvalitami a zábermi, ktoré sú spojené so skutočným pocitom autenticity. Práve tá totiž tvorí esenciu spoločnosti: rodinného podniku, ktorého úspech a rozvoj sú postavené na základoch pevných obchodných hodnôt.
Výber Brada Pitta ako tváre medzinárodnej kampane znamená viac než len spoluprácu s celosvetovo uctievanou hviezdou – Pitt je nielen uznávaný herec, ale tiež producent, aktívny bojovník za ochranu životného prostredia, zberateľ umenia a milovník architektúry a dizajnu.
Predovšetkým si však navzdory globálnej popularite zachováva akúsi tajomnosť. Sprevádza ho zmysel pre nevypovedané, ktorý je odrazom aj samotnej značky De’Longhi – firmy pevne spätej so svojimi koreňmi a pretkanej typicky talianskou vášňou pre harmóniu a eleganciu, ktorá prekonáva stereotypy a je prístupná celému svetu.
Ikonická a zároveň autentická.
Rovnako ako hollywoodska hviezda, ktorá si jednoducho pripraví svoju perfektnú šálku kávy v pohodlí domova.
Čítaj viac z kategórie: Zaujímavosti