Absolutka ovládla najprestížnejšiu súťaž slovenských reklám. Triad získal cenu Grand Prix

  • Včerajší večer patril galavečeru Zlatý klinec
  • O prestížne ocenenia sa pobili tie najlepšie slovenské reklamy
absolut
YouTube/Absolut Vodka Slovensko
  • Včerajší večer patril galavečeru Zlatý klinec
  • O prestížne ocenenia sa pobili tie najlepšie slovenské reklamy

Slovenskí kreatívci včera získali ocenenia svoje tvrdej práce v podobe Klincov. Agentúrou večera sa stal TRIAD. Ten si na svoj účet pripísal dva zlaté, sedem strieborných a päť bronzových Klincov. Len v štyroch kategóriách sa agentúre nepodarilo získať ocenenie. Odniesli si tiež 965 bodov do súťaže Agentúra roka. Odborná porota po štyroch rokoch udelila aj cenu Grand Prix, ktorá sa za kampaň značky Absolut Slovenské mamičky, pekné dcéry máte s claimom Slovensko žije všetkými farbami tiež ušla TRIADu. Zahviezdil aj ich hit S Birellom nenafúkaš a aj pripomenutie si významného dátumu 17. novembra 1989 kampaňou pre operátora O2, Dve tváre slobody.

Na svojom Facebooku agentúra, ktorá ovládla večer napísala: „Po 14 rokoch našej existencie dream comes true 💚 a navyše GRAND PRIX za Absolut. Ďakujeme! Vaša agentúra večera.“

Po 14 rokoch našej existencie dream comes true 💚 a navyše GRAND PRIX za Absolut. Ďakujeme! Vaša agentúra večera.

Gepostet von Triad Advertising am Freitag, 31. Mai 2019

Všetky ocenené agentúry celkovo v 15 kategóriách nájdeš TU.

Druhou agentúrou, ktorá si odniesla zo včerajšieho večera najviac ocenení je Wiktor Leo Burnett a jeho šesť strieborných a štyri bronzové Klince. Tak ako TRIADu, tak aj WLB ušlo ocenenie v štyroch kategóriách. Kreatívci si do súťaže Agentúra roka pripísali celkový počet 515 bodov. Porotu zaujala napríklad reklama pre Poštovú banku Úver na dane alebo Hokejové uspávanky pre Slovenský zväz ľadového hokeja.

Len o 5 bodov menej získala Istropolitana Oglivy so ziskom piatich strieborných a šiestich bronzových Klincov. Zabodovala napríklad reklama Je lepšie keď vás chvália druhí pre TESCO Mobile alebo kampaň pre Magnu To nedám, v ktorej sa objavil aj Sajfa.

Oceňované boli reklamy na sociálnych sieťach, audioreklamy, vizuály, dizajn obalov či televízna reklama, no okrem ocenenia Grand Prix a Agentúry večera boli vrcholom aj ďalšie tri významné kategórie. Tzv. Art Prix si odniesol Peter Ehrenberger za výrazný umelecký vklad do reklamného diela a ocenenie zvané Filip patrí Petrovi Rajčákovi z Effectivity POWERED BY PUBLICIS za jeho výnimočný prínos pre slovenskú reklamu. Best Non-Profit prácu ocenenú Slovenskou sporiteľňou získala agentúra Respect APP a združenie Divé maky za kampaň Prijateľní.sk, o ktorej si viac môžeš prečítať TU.

Zdroj: Zlatý klinec

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech