Dve prevádzky sa po kampani Absolutky rozhodli, že ju už viac predávať nebudú

  • Kampaň Absolut vodky, ktorú predstavila pred pár dňami, priniesla množstvo pozitívnych ohlasov
  • Avšak značka sa na sociálnej sieti stretla aj s množstvom negatívnych reakcií
  • A aktuálne sa na internete objavili aj dve prevádzky, ktoré sa rozhodli, že skončia s jej predajom
zdroj: Facebook Absolut
  • Kampaň Absolut vodky, ktorú predstavila pred pár dňami, priniesla množstvo pozitívnych ohlasov
  • Avšak značka sa na sociálnej sieti stretla aj s množstvom negatívnych reakcií
  • A aktuálne sa na internete objavili aj dve prevádzky, ktoré sa rozhodli, že skončia s jej predajom

To, čo sme všetci tak trochu očakávali, sa stalo skutočnosťou. Áno, na kampaň Absolut vodky, ktorá upozorňuje na predsudky a jej tvárou sa stala speváčka tmavej pleti Natalie, si okrem množstva pozitívnych komentárov získala na sociálnych sieťach aj množstvo negatívnych.

A to nie je všetko. Kampaň a celú značku Absolut a jej produktový rad sa rozhodli bojkotovať dve slovenské prevádzky. Upozornila na to facebooková stránka Zomri, ktorá nezabudla dodať, že jeden bar má na svojej titulnej fotografii kandidáta ĽSNS do komunálnych volieb v Leviciach a druhý pub s názvom Valhalla dokazuje, že podobné názvy podnikov neveštili nikdy nič dobré. Ironicky podotýka, že Absolut utrpí „obrovskú“ stratu.

„Milí naši zákazníci. S poľutovaním vám chceme oznámiť, že dňa 20.9. 2018 sme sa navždy rozlúčili s Absolut vodkou a všetkými jej menovcami v našom podniku. Česť jej pamiatke,“ uvádza na sociálnej sieti Deska Bar. Aktuálne však dnes Deska Bar zmenil svoju titulnú fotografiu a odstránil aj príspevok.

V druhom prípade Valhalla pub uvádza, že po takejto nechutnosti sa zbavuje všetkých zásob akéhokoľvek výrobku spojeného so značkou Absolut. „Ak budete mať cestu okolo Valhalli, zastavte sa, bude zadarmo (ak vám z toho neostalo zle ako nám), alebo pôjde rovnako do kanála, kam aj patrí!!!,” vysvetľuje pub na svojej sociálnej sieti.

Ak si ešte doteraz nevidel kampaň Absolut vodky, reklama poukazuje na skutočnosť, že xenofóbia a rasizmus nie sú tou správnou cestou, ktorou by sa mali ľudia v tejto krajine, ale aj na tomto svete uberať. S chyt­ľa­vým slo­ga­nom „Poď žiť. Ne­chaj žiť,“ agen­túra Triad Ad­ver­ti­sing pro­pa­guje zá­bavu bez pred­sud­kov. Pre­tože Slo­ven­sko je to­tiž už dávno fa­rebné.

Aktuálne ide kampaň do ďalšej fázy, ktorej súčasťou je špeciálny playlist na Spotify s názvom Slovensko hrá všetkými farbami, do ktorého sa zapojilo vyše 20 slovenských interpretov rôznej farby pleti. Jeho súčasťou sa stali Jimmy Pé s tvárou kampane Natalie, Dame, Dalyb, Majk Spirit, Separ, Ego, Supa, Boy Wonder, FVLCRVM a mnohí ďalší. Vypočuť si ho môžeš TU.