Emily dobýja svet svojimi maximálne nevkusnými a odpornými logami. Svetové značky ju ale milujú

  • Ak si občas zapneš Tik Tok, možno si sa už stretol s menom Emily Zugay
  • Má len na 24, no na konte už má tie najškaredšie logá na svete
  • Paradoxne, značky ich začali používať ako svoje profilové fotky
emily zugay
Tik Tok screenshot/@emilyzugay
  • Ak si občas zapneš Tik Tok, možno si sa už stretol s menom Emily Zugay
  • Má len na 24, no na konte už má tie najškaredšie logá na svete
  • Paradoxne, značky ich začali používať ako svoje profilové fotky

O grafike by sa dalo hovoriť donekonečna. Jej špecifikom je to, že pohľad na ňu bude vždy úplne subjektívny. To, čo sa niekomu môže zdať ako niečo krásne a estetické, môže niekto iný považovať za odpad a naopak.

Na čom sa ale všetci určite zhodneme je to, že logá, ktoré vytvára táto mladá žena, sú naozaj HROZNÉ. Paradoxne ju preslávilo práve to. Poďme sa teda bližšie pozrieť na to, kto je vlastne novo korunovanou kráľovnou satiry a sarkazmu. 

Nová hviezda Tik Toku

Emily Zugay žije vo Wisconsine, má 24 rokov, a aj keď to možno mnohých prekvapí, skutočne je profesionálnou umelkyňou. Ako informuje portál Insider, venuje sa totiž umeleckej maľbe zvierat. 

Jedného dňa ale dostala zaujímavý nápad – netušiac, do akých rozmerov prerastie. Jej cieľom bolo pobaviť zopár ľudí tým, ako “zohaví” logá známych spoločností ako Starbucks, Tik Tok, Adobe, Tampax, Nascar a mnohé iné. 

Nikto ale nečakal, čo sa stane. 

Známe brandy po jej logách šalejú

Čo bolo spočiatku nevinnou zábavkou je dnes celosvetovým virálnym hitom, na ktorom sa nebavia len ľudia, ale aj samotné značky. Videá sa k nim dostali veľmi rýchlo, nakoľko sa stali virálnymi. 

Ako totiž informuje aj Yahoo News, Emily postla svoje prvé video tohto druhu 8. septembra, druhé 11. septembra a tretie iba minulý štvrtok. Za krátky čas ale majú tieto videá dokopy takmer 40 miliónov videní a viac ako 6 miliónov lajkov. 

Svoje zatiaľ posledné video uverejnila Emily len dnes, v priebehu niekoľkých hodín si ho pozrelo už vyše 6 miliónov ľudí a má viac ako 1 milión lajkov. 

Nech už teda robí Emily čokoľvek, robí to neuveriteľne dobre a trafila tým do čierneho. Dôkazom toho je aj fakt, že jej hrôzostrašné výtvory začali najznámejšie svetové značky používať ako svoje profilové fotky. 

O prácu ale Emily núdzu určite nemá, nakoľko gigantické brandy jej samé píšu pod videá s prosbou, aby “redizajnovala” aj ich logo. Poslednou obeťou sa takto stal napríklad McDonald’s. 

Nie každý jej humoru rozumie

Ako zrejme sám vidíš, ide o typ humoru, ktorému nerozumie každý. Aj pod jej videami sa preto sem-tam objaví nejaký pohoršený komentár hovoriaci o tom, ako môže niečo takéto prezentovať verejne. 

Stačí si však prezrieť aj jej predošlé videá spred niekoľkých týždňov či mesiacov a človek okamžite zistí, že Emily je novo korunovanou kráľovnou satiry a sarkazmu. 

Ak ju teda začneš sledovať na TikToku, určite neoľutuješ. Aktuálne ju sleduje 990-tisíc ľudí a zrejme je len otázkou niekoľkých hodín, kedy pokorí hranicu milióna sledovateľov. 

Ak ale na TikToku nie si, máme tu pre teba výber jej “najskvostnejších” diel. Pripraviť sa o ne by totiž bola večná škoda. Nakoniec, uznaj sám. Tu sú niektoré z jej obetí.

Nasa

Emily sa nebabre ani s niečím ako NASA. Celé logo skritizovala a nové vytvorila použitím ikonického fontu Comic Sans. Odôvodnila to tým, že tento font každý pozná a každý ho má rád. 

zdroj: Tik Tok screenshot/@emilyzugay

Tampax

Ďalšou obeťou jej nevkusného redizajnu sa stala spoločnosť Tampax, ktorá toto vynovené logo použila na Tik Toku ako svoj nový profilový obrázok. 

zdroj: Tik Tok screenshot/@emilyzugay

Washington Post

Jej pozornosti neuniklo ani logo Washington Post. Skritizovala ho aj preto, že to pôvodné ani nedokáže prečítať, preto font nahradila nejakým zábavnejším a pridala zopár ďalších elementov. Výsledok je opäť taký hrozný, že aj Washingot Post začal používať toto redizajnované logo ako svoj profilový obrázok. 

zdroj: Tik Tok screenshot/@emilyzugay

Tinder

Aj Tinder má nové logo, ktoré už používa na svojom Tik Toku. Tu je dokonca viditeľná ďalšia „špecialita“, ktorú Emily do svojich renovácií vnáša – pri svetoznámych značkách robí rada preklepy. Tu napríklad premenovala Tinder na Tiddner. 

zdroj: Tik Tok screenshot/@emilyzugay

Adobe

Adobe premenované na Abode, no značka si to pýtala sama. Emily totiž oslovili v jednom z jej videí s tým, že sú pripravení na redizajn svojho loga. 

zdroj: Tik Tok screenshot/@emilyzugay

Apple

Jej grafickým skills sa nevyhlo ani Apple. Tí si to síce sami nevypýtali, ale redizajnom svojho ikonického loga sú určite maximálne nadšení. 

zdroj: Tik Tok screenshot/@emilyzugay

Starbucks

Ak sa tešíš na jeseň a na tekvicové latte, po tomto ti možno bude chutiť ešte viac. Emily totiž nebola spokojná s farbou loga a tiež nerozumela tomu, čo za postavičku na ňom je. „Možno prezident alebo tak,“ hovorí. Ako sa ti páči jej nový dizajn?

zdroj: Tik Tok screenshot/@emilyzugay

Tik Tok

A nakoniec samotný Tik Tok, samozrejme, ako inak, opäť s preklepom. Ak si si všimol, že si vo svojom konte taktiež vymenili profilovku, teraz už vieš, kto za ich famóznym redizajnom stojí. 

zdroj: Tik Tok screenshot/@emilyzugay
Zdroje: Insider, Yahoo News, Tik Tok

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá