Almost Famous – ako sme z obývačky zarobili stotisíc eur, zohnali investora a aj tak nám to nepomohlo
Popis udalosti
★ ŠTUDENTSKÉ PROJEKTY:
Študenti bratislavského Matfyzu (FMFI UK) vrátia úder s prezentáciou projektov, na ktorých budú niekoľko mesiacov v rámci predmetu „Tvorba a dizajn počítačových hier“ pracovať. Predstavia svoje nápady v krátkych segmentoch (2-3 minúty) a po dokončení prototypov prídu ukázať, ako si poradili prepisom nápadov z papiera do hrateľnej podoby.
★ HLAVNA PREDNÁŠKA: Almost Famous – ako sme z obývačky zarobili stotisíc eur, zohnali investora a aj tak nám to nepomohlo
Skoro všetko o vývoji a ne/úspechu browserovej hry Niborea. Vrátane čísiel, grafov a iných múdrostí pozbieraných na hrbolatej ceste.
Martin Szolgay – svoju prvú hru Anatema naprogramoval v roku 1995. Pracoval v Cauldrone a Iliusion softworks, v súčasnosti sa živí ako freelancer.
Marek Hlavatý – od roku 2003 je ilustrátor a herný vývojár na voľnej nohe, predtým pracoval ako grafik pre Iliusion softworks a Cauldron
VSTUP JE VOĽNÝ PRE VŠETKÝCH