Business Clinic #4 – Online stratégie: Ktoré nástroje online marketingu sú vhodné pre moju kampaň na 2% z dane?

12410556_996434313749078_4875488286041897421_n
Popis udalosti

V novom roku otvárame Business Clinic – pravidelné bezplatné poradenstvo na konkrétne témy v oblastiach práva, financií, marketingu a sales-u. A môžeš ho využiť aj ty.Prihlásiť sa dá do 7.2.

Štvrtá téma: Online stratégie: Ktoré nástroje online marketingu sú vhodné pre moju kampaň o 2% z dane?

Máš OZ -tko alebo neziskovku? Chystáte sa spustiť kampaň na 2%? Chalani z Truniversity ti poradia, ktoré komunikačné kanály sú pre tvoju kampaň a oblasť najvhodnejšie. Pomôžu doladiť detaily ako zacieliť na tých správnych ľudí a vychytať kontentové chybičky krásy. Stručne ti predstavia dostupné a najpoužívanejšie nástroje online marketingu. A potom sa budú venovať tvojim plánom.

Ako to bude prebiehať?

Začneme krátkou prezentáciou o trendoch a možnostiach a potom sa budeme venovať vašim konkrétnym projektom – otázkam a problémom. Poradenstvo na túto tému je vhodné pre neziskovky a občianske zruženia, ktoré sa chystajú spustiť svoju kampaň na 2% z dane. Účastníci nemusia mať skúsenosti s podobnými kampňami. Stačí, ak máte predstavu, čo chcete komunikovať a kto sú vaši fanúšikovia a podporovatelia. Poradenstvo je ideálne pre projekty, ktoré si potrebujú zadefinovať a zamyslieť sa nad komunikačnými cestami a obsahom, ktorý budú cez jednotlivé kanály komunikovať.

Účastníci sa budú môcť pýtať a brainstormovať o tom či je ten a ten daný komunikačný kanál vhodný pre ich biznis. Za pomoci lektora si potom budú môcť vytvoriť nástrel komunikačnej stratégie v čase. Poradenstvo prebieha teda vo forme konzulácii v malých skupinách ľudí, ktorí riešia podobné otázky. Okrem rád a tipov tak získaš nové kontakty.
Čím konkrétnejšiu otázku máš, tým lepšie! Poďte s nami riešiť veci a problémy, ktoré vás naozaj zaujímajú. A rovno hľadať tie správne odpovede pre vaše projekty.

Kedy sa uskutoční Business Clinic s touto témou?

15.februára od 16:00 do 18:00 v našich priestoroch Impact HUBu. Vstup je zadarmo – len pre prihlásené a vybrané projekty.

Ako to bude prebiehať?

Začneme krátkou prezentáciou o trendoch a možnostiach a potom sa budeme venovať vašim konkrétnym projektom – otázkam a problémom. Poradenstvo na túto tému je vhodné pre projekty, ktoré sa chystajú inzerovať v Google AdWords, na Facebooku alebo Instagrame. Účastníci nemusia mať skúsenosti s inzerovaním v online prostredí. Stačí, ak máte konkrétne otázky, na ktoré vám mentor odpovie. Na tomto evente sa môžete dozvedieť aj to, či je inzercia pre vás alebo nie, ale aj to, ako štrukturovať kampane.Poradenstvo prebieha teda vo forme konzulácii v malých skupinách ľudí, ktorí riešia podobné otázky. Okrem rád a tipov tak získaš nové kontakty.

Čím konkrétnejšiu otázku máš, tým lepšie! Poďte s nami riešiť veci a problémy, ktoré vás naozaj zaujímajú. A rovno hľadať tie správne odpovede pre vaše projekty.

Pre koho je Business Clinic určená?

Aj pre teba. Pre našich členov. Pre širokú verejnosť. Musíš však už mať rozbehnutý projekt aspoň pár mesiacov – jasné ciele, aktivity a ich plán. Ide naozaj o praktické poradenstvo, ťažko by sme polemizovali nad snami a úvahami. Budeme riešiť konkrétne možnosti pri reálnych problémoch či výzvach podnikania v neziskovom aj ziskovom sektore.

Z kapacitných dôvodov vyberáme na jednu tému maximálne 6 projektov. Za každý projekt, firmu, organizáciu či OZ-ko sa môžu zúčastniť 2 zástupcovia.

Chceme pomáhať predovšetkým riešeniam, ktoré majú zmysel. Vychádzajú z potreby, ideálne, ak pomáhajú riešiť spoločenský problém alebo zlepšujú naše okolie a udržateľnosť. Uprednostníme teda projekty, ktoré prinášajú hodnotu aj pre spoločnosť.