Otvorene o: Čím nás môže inšpirovať komunikácia v biznise?

12799100_1284014781625719_6343755883104967954_n
Popis udalosti

Uvedomujeme si, že komunikovať ľudsko-právne témy nie je ľahké. Aj preto sme sa rozhodli pripraviť pre vás podujatie zamerané na praktické zlepšenie vašich aj našich schopností komunikovať.
Skupina odborníkov najmä z oblasti marketingu sa s nami v deviatich príspevkoch podelí o svoje skúsenosti a postupy, ktoré v komunikácii fungujú. Budú to väčšinou zistenia z biznisu. Na stretnutí však budeme mať spoločne príležitosť aplikovať ich poznatky aj do našej mimovládnej praxe.
Počas prvého dňa sme pre vás pripravili štyri interaktívne workshopy a dalšie zaujímavé prezentácie.
Druhý deň sa posunieme ešte bližšie k realite mimovládnych organizácií. Naši prednášajúci sa pozrú na komunikačné výstupy štyroch vybraných mimovládnych organizácií. Budú chváliť to, čo podľa nich funguje, a naopak navrhnú vylepšenia tam, kde sa to dá.

KTO SA MÔŽE PRIHLÁSIŤ
Každá mimovládna organizácia má možnosť prihlásiť jedného záujemcu. Pre odvážnych, ktorí prihlásia svoj projekt ako case study, ponúkame možnosť dvoch miest. Podujatie je určené predovšetkým pre ľudí, ktorí zodpovedajú v organizácii za
komunikáciu alebo lídrov.

AKO SA PRIHLÁSIŤ
Potvrdiť svoju účasť môžete na mailovej adrese [email protected] Prihlásiť môžete rôzne typy komunikačných projektov od realizovanej kampane, ucelenej
komunikácie v rámci sociálnych sietí či váš web. Na úvod posielajte iba zhrnutia projektov spolu s linkami na komunikačné výstupy. Spomedzi projektov potom vyberieme štyri najideálnejšie na prezentáciu.
Adresa na zaslanie projektov, ako aj na vaše prípadné otázky je [email protected]

Pre mimobratislavských účastníkov ponúkame možnosť preplatenia cestovných nákladov. Ak by ste mali problém s nájdením ubytovania, môžete sa na nás obrátiť tiež.
_____________________________________________________

Program:

Utorok 15.3. 2016 09:00-17:30
BLOK I
ÚVODNÉ PREZENTÁCIE (60 min.)
BLOK II
INTERAKTÍVNE PREDNÁŠKY (každá 60-90 min.)
Čo sa môžete naučiť od biznisu o značkách a prečo na tom záleží.
– Richard Mareček, Mayer/McCann Erickson, Strategy Director
Čo a prečo v slovenskej reklame funguje a nefunguje?
– Marek Mikle, Poštová banka, Marketing Director
Digitálny marketing je úžasný! Neveríte? Uveríte.
– Peter Šebo, PS:Digital, CDO & Founder (chief development officer)
Úvod do neuromarketingu alebo 10 pravidiel mozgu, ktoré by ste mali poznať, aby ste mohli efektívnejšie komunikovať
– Miroslov Švec, DICIO Marketing, Director

Streda 16.3. 2016 09:00-13:00
BLOK III
CASE STUDIES: štyri vybrané komunikačné projekty hodnotia naši experti