Segmentácia a stratégie pri emailových kampaniach

1918294_981039168644583_8506413608658355551_n
Popis udalosti

Workshop na tému segmentácia a stratégie pri emailových kampaniach.
Na workshope si prejdeme pár príkladov z praxe.
Ukážeme si konkrétne postupy pri segmentácii a budeme sa snažiť pracovať na stratégii a segmenatácii vašich konkrétnych dát.
Je potrebné si so sebou priniesť pozornú myseľ, čo najviac informacií o svojej databáze a zákazníkoch.

 

Segmentácia a stratégie pri emailových kampaniach

Email marketing je súčasťou digitálnej reklamy, a tak nad ním treba premýšľať. Tak, ako volíte stratégiu pri AdWords či Facebook kampaniach, mali by ste uvažovať aj nad tým, ako pracovať s emailami.
Mnohí z nás sa v rámci svojej marketingovej komunikácie venuje aj emailom. Pre väčšinu to však znamená iba odoslanie newslettera alebo akciovej ponuky raz za niekoľko týždňov, prípadne mesiacov. Chýba stratégia a potenciál segmentácie databázy zostáva nevyužitý. Vďaka nášmu workshopu to môžete zmeniť.

V spolupráci s online agentúrou Tarantula sme pre vás pripravili workshop, v ktorom sa dozviete:
– prečo je segmentácia databázy dôležitá,

– na akých princípoch databázu segmentovať, z čoho
vychádzať, ako pri nej postupovať,

– ako si nastaviť stratégiu pri práci s databázou,

– aké premenné sledovať,

– best practices, ako aj to, čomu sa radšej vyhnúť.

Ukážeme si konkrétne postupy a budeme sa snažiť pracovať na stratégii a segmentácii vašich konkrétnych dát. Preto si nezabudnite so sebou priniesť čo najviac informácií o svojich zákazníkoch aj s vlastnou databázou. Okrem toho sa vám určite zíde aj pozorná myseľ.
Workshop bude viesť Peter Dendis, ktorý bol jedným zo spíkrov na Noci smart emailingu. Peťo je zakladateľom Tarantuly a jej vizionárom, obchodníkom telom aj dušou, ktorý miluje analytiku. Neprejde deň, kedy by neprišiel s nejakým nápadom. Stál pri zrode viacerých startupov.