Fai­ry Tai­lors: “Správ­ni ľudia, správ­ne nača­so­va­nie, maxi­mál­ny fokus a k tomu to povest­né šťas­tie.”

Filip Mikschik / 12. januára 2015 / Tools a produktivita

Dnes pred­sta­vu­je­me Fai­ry Tai­lors, kde sme vyspo­ve­da­li Hon­zu.

 

Čo ste zač a čomu sa venujete?

Stručne povedané, šijeme príbehy značiek, ktoré vzbudia záujem, vyvolajú emócie alebo sa stanú nevšedným zážitkom. To všetko na sociálnych sieťach, ktoré nás jednoducho bavia.

 

Prečo si rozbehol Fairy Tailors?

Dôvodov je viac. Tým najväčším bol pomerne veľká dopyt po týchto službách. Zároveň ma ale dosť štvalo aj to, že mnoho ľudí, ktorí vtedy pracovali v digitálnych a iných on-line agentúrach, tomu moc nerozumeli. Inak si totiž nedokážem vysvetliť to množstvo šialeností, ktoré klientom ponúkali a predávali. Stále sa totiž stretávame s tým, že nás osloví klient, ktorý slepo dôveroval všetkému, čo mu akási "veľká" či "zavedená" agentúra nasľubovala, bez toho aby sa viac zaujímal o to, aký bude skutočný prínos kampane či reálny vplyv komunikácie na samotnú značku.

 

Čo je tvoja inšpirácia?

Záleží na tom, v akej oblasti. Väčšinou to sú ale ľudia, ktorých si vážim. Rovnako tak to sú aj moji kolegovia alebo knižky, ktoré čítam a mnohokrát aj priateľka - nie vždy v tomto poradí. ;)

 

Čo považuješ za najväčší úspech Fairy Tailors?

Za najväčší úspech považujem to, že tu Fairy Tailors stále sú, respektíve že v sebe každý deň nájdeme silu bojovať za to, čo sme si na začiatku povedali a predsavzali. Nechceme, aby nás klienti brali ako obyčajného údržbára ich profilov na sociálnych sieťach. Usilujeme sa o to, aby sme boli plnohodnotným partnerom, ktorý sa bude na marketingovej stratégii klienta minimálne podieľať, ideálne ju spolu s klientom vytvárať. Za viac ako 2 roky našej existencie sa nám potvrdilo, že keď má klient "gule" na to pustiť nás do tohto procesu, prinesie mu to vo výsledku niekoľkonásobne viac, než keby si najal len toho "údržbára".

 

Aké sú vaše plány do budúcnosti?

To hlavné pre nás je, aby sme pracovali na projektoch, ktoré nás budú baviť. Ak nás totiž práca baví, pre klienta by sme sa rozkrájali. Rovnako tak chceme docieliť to, aby nám klienti maximálne dôverovali, pretože my ich od samého začiatku berieme ako svojich partnerov. Akonáhle tam tá chémia nie je, vieme, že by sme neodovzdali maximum toho, čo v nás je. Je to rovnaké, ako v živote. Btw dosť často sa na túto tému bavíme s kolegom Markom Nieslanikom, ktorý má na starosti ideu a kreatívu, ktorú naša krajčírska dielňa produkuje. Postupom času sme to celé zhrnuli do veľmi jednoduchech vety: "Chceli by sme pracovať pre fajn klientov, ktorí v sockách - ako my s obľubou hovoríme - vidí istý potenciál pre svoj biznis." Možno tá veta pôsobí dosť všeobecne, ale je v nej schované prakticky všetko podstatné.

 

Aké typy ľudí hľadáte do svojho tímu?

Keď dôjde na rozhovor s človekom, ktorý by s nami chcel pracovať, vždy ako prvý hovoríme, koho nehľadáme alebo čo nechceme. Tzn. to isté použijem aj teraz. Nechceme nikoho, kto pracuje od-do a to, čo je po "pracovnej dobe" ho / ju nezaujíma. Preferujeme srdciarov, tzn. práce toho človeka jednoducho musí baviť. Máme radi ľudí, ktorí sú otvorení novým a netradičným myšlienkam a postupom, ktorí jednoducho chcú robiť veci inak - iným spôsobom, vždy ale tak, aby to fungovalo a plnilo svoj účel. Myslím si, že ľuďom dávame celkom veľkú voľnosť - niekedy možno viac, než by bolo zdravé. Od každého preto vyžadujeme disciplinovanosť a sebakontrolu, pretože cez prešvihnutý deadline nejde vlak.

 

Čo pre teba bolo najťažšie v priebehu podnikania?

Každý deň sa stretávam s nejakými problémami, ktoré sa nám pletú pod nohy. Je ťažké vybrať ten, ktorý bol najväčší.

 

V čom ste iní ako konkurencia?

Sme srdciari a myslím, že je to vidieť aj na našej práci a výsledkoch, ktoré vďaka tomu dosahujeme. Myslím, že nebudem hovoriť len za seba, keď poviem, že je nám vždy ľúto, keď sa musíme rozlúčiť s klientom, s ktorým spolupracujeme napr. viac ako 1 rok. Mne osobne je z toho vždy smutno.

 

Čo je pre teba pri budovaní startupu najdôležitejšie?

Správni ľudia, správne načasovanie, maximálny fokus na to, čo robíte a taký ten povestný kus šťastia. Už neviem, kto to kedy povedal alebo kde som to čítal, ale sila človeka sa pozná podľa toho, koľko neúspechov prežije a tiež či sa z nich dokáže poučiť, postaviť sa znova na nohy a ísť ďalej - pustiť sa do niečoho nového.

 

Ako vyzerá pracovný deň vo Fairy Tailors?

To je dosť rôzne, záleží na tom, či práve prebiehajú nejaké kampane - zvlášť pred Vianocami (čo je potom šialený blázinec), alebo či sa jedná o relatívne bežný deň. Dá sa ale povedať, že obe varianty majú spoločnú jednu vec a tým je akýsi "status meeting", vďaka ktorému si urobíme prehľad v tom, čo nás v ten deň čaká a kto na čom bude pracovať. Ďalej je to potom už dosť individuálne.

 

Nejaké ďalšie tipy/odporúčanie?

Ľudia, robte to, čo vás baví a v čom ste dobrí. Vždy sa potom nájde niekto, kto vám za to zaplatí.

zdroj: startupjobs.cz

Pridať komentár (0)