Firmy aj experti tvrdia, že nás čaká „sexleto“. Ľudia začnú odhadzovať nielen rúška, ale aj oblečenie

  • V popise na zoznamovacích aplikáciách sa začína zobrazovať slovo „vaXXXed“, čo v preklade znamená očkovaný
  • „X“ sa už v minulosti stalo poznávacou značkou pornografických webov
  • Durex tvrdí, že zaznamenal dvojciferný nárast predaja kondómov
  • Nie každý je však na intímne zblíženie pripravený
sex, prezervativ, durex
freepik/Racool_studio, pexels/Caniceus
  • V popise na zoznamovacích aplikáciách sa začína zobrazovať slovo „vaXXXed“, čo v preklade znamená očkovaný
  • „X“ sa už v minulosti stalo poznávacou značkou pornografických webov
  • Durex tvrdí, že zaznamenal dvojciferný nárast predaja kondómov
  • Nie každý je však na intímne zblíženie pripravený

Pomaly odhadzujeme respirátory, rúška, postupne sa očkujeme a život sa vracia do normálu. Mnohí si „stratený“ rok chcú vykompenzovať aj intímnymi záležitosťami. Svetové médiá, odborníci aj obchodníci hovoria, že nás čaká „sexleto 2021“.

CNN Prima News upozorňuje, že na sexuálne radovánky sa pripravujú už aj rôzne aplikácie. Na sociálnych sieťach a zoznamovacích appkách sa často objavujú vety v znení: „Som očkovaný a pripravený do akcie.“

Mnohí majú popise svojich profilov informáciu o tom, že sú očkovaní proti COVIDU-19, a preto sú pripravení nadväzovať milostné kontakty.

Slovák oslovil prostitútky pre svoju štúdiu: Až 25 % žien zažilo znásilnenie, väčšina z nich je spokojná so svojou prácou

Leto plné radovánok

Niektorí užívatelia k svojej biografii pripisujú slovo „vaXXXed“, čo v preklade znamená „očkovaný“. Trojica písmen „X“ sa už v minulosti stala poznávacou značkou pornografických webov a filmov pre dospelých. Užívatelia týmto slovom chcú vyjadriť určité milostné natešenie.

Na leto plné sexu upozorňuje aj BBC: „Vitajte v lete 2021, v lete sexu. O tom, že okrem rúšok sú ľudia pripravení odhodiť aj časti oblečenia, už zrejme nie je pochýb,“ napísal web.

zdroj: pixabay/stokpic

BBC ďalej informuje, že v dôsledku COVID-19, a teda počas pandémie, sexuálna túžba u jednotlivcov, ale aj párov poklesla. „Sexuálni experti tvrdia, že s pribúdajúcim počtom ľudí, ktorí sa nechajú zaočkovať, dôjde síce k sexuálnym spojeniam, ale aj hlbšiemu putu.“

Oddajú sa túžbe

Experti o nadchádzajúcich mesiacoch hovoria ako o akejsi druhej inkarnácii „Búrlivých dvadsiatych rokov“. „Ide o odkaz na hedonistické obdobie, ktoré nasledovalo po poslednej globálnej pandémii, španielskej chrípke, z roku 1918. Znaky skutočne smerujú k letu plnému vášne. Napriek tomu niektorí odborníci varujú, že by to mohlo vyústiť aj do ďalšej vlny pandémie.“ Odvolávajú sa pritom na obdobie po španielskej chrípke, kedy došlo k všeobecnému uvoľňovaniu a aj užívaniu si.

V Európe, ale aj v Spojených štátoch sa začala objavovať „záplava nadržaných reklám“, v rámci ktorých viaceré spoločnosti používajú obrázky plné „túžby“ na prezentáciu svojich produktov a odkazujú na to, že sezóna sexu sa začína.

Holandská módna značka Suitsupply pre svoju kampaň zvolila slogan „Nový normál prichádza“ s obrázkami trblietavých nahých tiel, ktoré sú navzájom prepletené, podobne aj taliansky Diesel vedie kampaň plnú vášnivých bozkov.

Stúpol predaj prezervatívov 

V Spojených štátoch vzrástol predaj kondómov v apríli o 23 %, a to v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2020. Výrobca kondómov Durex tvrdí, že v apríli zaznamenal dvojciferný nárast predaja prezervatívov, pripisuje to zrušeniu obmedzení.

Objavili sme liek na večnú mladosť? Výskum dokázal, že vďaka spermidínu dokážeme oddialiť starnutie

Nie každý je však na intímne zblíženie pripravení. „Niet pochýb o tom, že existujú ľudia, ktorí pravdepodobne váhajú, či skočiť späť do postele,“ hovorí Ashley Thompson, docentka psychológie z University of Minnesota v USA. Z prieskumu Americkej psychologickej asociácie z marca vyplynulo, že polovica všetkých Američanov pociťovala úzkosť z akejkoľvek formy interakcie medzi ľuďmi.

Zdroje: CNN Prima News, BBC

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá