Gizka Oňová vo vtipnej kampani „straší“ Slovákov, čo nevaria

  • Morca-Della od Tatracomu predstavila kampaň, ktorej hlavnou hrdinkou sa stala Gizka Oňová
  • Známa svokra z televíznej obrazovky, ktorá radila ľuďom ako spolu lepšie žiť a uvariť si výdatné jedlo za pár korún, aktuálne radí v reklame
  • Za kampaňou stojí agentúra Made by Vaculik, ktorá so značkou spolupracuje od roku 2015
zdroj: Youtube kanál Tatrakon
  • Morca-Della od Tatracomu predstavila kampaň, ktorej hlavnou hrdinkou sa stala Gizka Oňová
  • Známa svokra z televíznej obrazovky, ktorá radila ľuďom ako spolu lepšie žiť a uvariť si výdatné jedlo za pár korún, aktuálne radí v reklame
  • Za kampaňou stojí agentúra Made by Vaculik, ktorá so značkou spolupracuje od roku 2015

Gizka je verná tradíciám a vidieť ju môžeš vo viacerých spotoch, ktoré značka aktuálne nasadila. Objaví sa všade tam, kde ľudia siahnu po rýchlych chuťovkách, akými sú napríklad zmrzlina alebo čipsy. Práve tie ich podľa nej nezasýtia a preto má v malej červenej taške prekvapenie – jednu konzervu omáčky.

 

Cieľom kampane je ukázať, že Morca – della je rýchlo pripravená, chutí ľuďom všetkých generácií a nezaskočí ani neskúseného kuchára, pretože jej príprava je jednoduchá.


Nie je to prvá z kampaní, v ktorej sa spoločnosť snaží zmodernizovať legendárnu Morca-Dellu. V podtatranskej konzervárni v predošlých kampaniach konzervovali spomienky s fotografiami, ktoré mohli ľudia posielať svojim blízkym. Touto kampaňou sa značka snažila zvýšiť imidž a povedomie o jednotlivých produktoch vo svojom portfóliu. Rovnako tiež predstavila vtipnú kampaň s dózami.

 

Za kreatívnym konceptom stojí reklamná agentúra Made by Vaculik, ktorá s konzervárňou spolupracuje od roku 2015.