Google Glass 2 sú už na ceste!

Luky Gašparík Jr. / 25. apríla 2015 / Tech a inovácie

Po tom ako Google stopol projekt Google Glass, sa objavili opäť informácie, ktoré oživujú ich existenciu. Najnovšie správy o Google Glass priniesol taliansky výrobca okuliarov Luxottica, ktorý má na starosti aj ich samotnú výrobu.

 

 

Najnovšie informácie hovoria o tom, že taliansky výrobca okuliarov Luxottica už pracuje na druhej verzií okuliarov Google Glass 2, tieto informácie potvrdil aj samotný CEO spoločnosti Luxottica Massimo Vian. Podľa informácií The WS Journal by sa tak druhá verzia okuliarov mala objaviť na trhu už čoskoro. Tieto informácie sa začali potvrdzovať pred nejakým časom, keď bol Massimo Vian videný v HQ Google, kde sa bol zoznámiť s tímom, ktorí má na starosti vývoj nových Google Glass 2.

Predaj a podpora prvej generácie Google Glass sa skončila už v januári. V tom čase prebiehali vo svete rôzne debaty na túto tému. Jedny hovorili, že vývoj Google Glass sa Googlu neoplatí, pretože je veľmi drahý, iní boli zase toho názoru, že Google má problémy s hardwarom, čo mal byť aj dôvod ukončenia ich vývoja.

 

 

Luxottica, ktorá ovláda až 80% svetového trhu s okuliarmi, okrem iných vlastný značky ako napríklad Ray Ban alebo Oakley, sa však nestala novým partnerom Googlu. Spoločnosť totižto v marci 2014 prisľúbila Googlu iba pomoc pri výrobe okuliarových rámov pre ich Google Glass. Google takisto zápasil s problémom, že používatelia Google Glass sa vo veľkom sťažovali na sklo, na ktorom bol premietaný obraz. Aj tu by mal byť okrem rámov priestor pre Luxottica, ktorá by sa takisto mala podieľať na vývoji viac prístupného riešenia pre užívateľov.

Google Glass 2, ak sa tak budú volať, by mali priniesť nový lepší dizajn a takisto náklady na ich výrobu by sa mali zmenšiť. Vylepšenia by mali prísť takisto po technickej stránke a mali by sa prejaviť hlavne na väčšej výdrži batérie, lepšej kvalite displeja a zvuku.

Očakávania sú obrovské, preto sa nechajme prekvapiť, čo si tento krát Google pre nás pripravil:).

 

zdroj: VentureBeat

Pridať komentár (0)