Instagram ohlásil veľkú zmenu v nahrávaní videa

  • Dva mesiace po tom, čo Instagram uvoľnil možnosť 60-sekundových videí pre reklamy, dostali rovnaké privilégium aj používatelia.
  • Dva mesiace po tom, čo Instagram uvoľnil možnosť 60-sekundových videí pre reklamy, dostali rovnaké privilégium aj používatelia.

Videá na Instagrame boli predstavené v júni 2013 a od tej doby boli limitované na 15 sekúnd. No tak, ako bohatý otec (Facebook), tak aj Instagram sa snaží pretransformovať feed príspevkov na viac dynamický. V posledných šiestich mesiacoch sa údajne zvýšil počet zhliadnutí videa až o 40 percent.

 

Instagram motivoval firmy na tvorbu videí aj verejným počítadlom. Pri špeciálnych príležitostiach začal vytvárať zbierky najlepších videí. A v dnešnej aktualizácii vracia obľúbené nástroje – opäť tak môžeš poskladať video z rôznych klipov.

zdroj: theverge.com, zdroj titulnej fotografie: aolcdn.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech