Kaufland reaguje na „provokačný“ bilbord: Reklama nemá pôsobiť rušivo

  • Avšak na tomto mieste bude naďalej inzerovať
  • Značka však nevylučuje, že reklamu v budúcnosti nahradí street artové dielo
  • Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Respect APP
kaufland
Archív Sketcher
  • Avšak na tomto mieste bude naďalej inzerovať
  • Značka však nevylučuje, že reklamu v budúcnosti nahradí street artové dielo
  • Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Respect APP

V priebehu minulého týždňa sme ťa informovali o kampani spoločnosti Kaufland, ktorá na Kamennom námestí v Bratislave umiestnila svoju reklamnú plachtu na miesto, kde doposiaľ inzerovala Slovenská sporiteľňa.

Banka s nájom plochy skončila a pred pár týždňami veľkolepo oznámila, že končí s outdoorovou komunikáciou, pretože nechce vytvárať reklamný smog. Novým nájomcom sa stala značka Kaufland. Viac čítaj TU!

S veľkou reklamou na tomto námestí skončila nedávno aj značka Ikea, po tom, ako sa ľudia na internete sťažovali, že reklamný nosič prekrýva streetartové dielo. Viac čítaj TU!

Kaufland však žiadne sťahovanie reklamy z tejto budovy nechystá, práve naopak. O túto plochu reťazec prejavil dlhodobý záujem a nevylučuje ani možnosť, že jedného dňa vystrieda reklamu streetartové dielo. Kaufland aktuálne nevidí dôvod, aby na mieste skončil s inzerciou.

„Pri reklamnej ploche na Kamennom námestí sa jedná koniec-koncov o legálnu vonkajšiu plochu, ktorá vyhovuje našej komunikačnej stratégii. Pri príprave jej vizuálu sme sa snažili ju kreatívne koncipovať tak, aby čo najviac zapadla do prostredia, kde sa nachádza,“ uvádza pre Sketcher hovorkyňa a šéfka PR spoločnosti Kaufland Lucia Langová.

Ako ďalej dodáva, reklamná plocha nemá v tomto prostredí pôsobiť rušivo. Kaufland prostredníctvom reklamy podpichuje Lidl, konkurenta zo svojej vlastnej skupiny Schwarz Gruppe, ale aj reťazec Tesco.

„Kúpte si tu v centre len nejakú drobnosť, aby ste vydržali cestu za poriadnym nákupom,“ hovorí reťazec na veľkej reklamnej plachte umiestnenej na jednej z budov.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Respect APP, ktorá spolupracuje so značkou Kaufland dlhodobo.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech