Klik TV: čo sa sta­lo, kam zmiz­li?

Lukáš Gašparík jr. / 19. januára 2015 / Tools a produktivita

Klik TV po pomer­ne úspeš­nom štar­te a sil­nom mar­ke­tin­gu dosta­lo fac­ku v podo­be slab­nú­ce­ho dopy­tu po svo­ji­ch on-demand zaria­de­nia­ch, čo násled­ne vyús­ti­lo k tak­mer úpl­né­mu záni­ku toh­to pro­jek­tu.

 
To, čo spočiatku vyzeralo ako ambiciózny plán a zaplnenie niche diery na trhu, keďže dvd požičovne z trhu takmer zmysli a sťahovať filmy sa cieľovke 40 ročným nechcelo, sa obrátilo nakoniec proti nim.
 
Jedným z dôvodov zlyhania KLIK TV mohol byť aj slabo flexibilný vývoj, ktorý mal sídlo v Brne, hoci firma s celým manažmentom pôsobila v Bratislave. Všetci poznáme, ako fungujú developeri, keď sa s nimi produktový manažér alebo CTO vidí raz týždenne.
 
KLIK TV malo všetky podmienky k tomu, aby sa tento projekt stal úspešným, no niekde to začalo škrípať. Nervózni investori začali postupne z projektu sťahovať peniaze, keďže sa požadované výsledky nedostavovali. To ovplyvnilo produktový aj marketingový push KLIK TV. Po preinvestovaní niekoľko státisíc Eur to vyzerá, že projekt skončí v šuflíku, ktorý si možno v najbližšej dobe otvorí Netflix. Samozrejme, Slovensko je ešte stále off the radar tohto svetového gigantu, no v najbližších rokoch sa situácia môže zmeniť. 
 
O tom ako veľmi bol tento projekt ambiociózny na začiatku sa môžete dočítať v našom vôbec prvom článku na StartitUp TU.
 
 
 
 
 
 
 
Pridať komentár (0)