Kofola v reakcii na koronakrízu predstavila nový spot, ktorý má potenciál nahradiť obľúbené Zlaté prasiatko
- Kofola v spolupráci s agentúrou WMC GREY prichádza s novou kampaňou, ktorá je, ako inak, zase o láske, no zároveň reaguje na aktuálnu koronakrízu vo svete
- Nový jarný spot sa odohráva uprostred lesov a jeho hrdinom je trochu neobvyklý jeleň
- Kofola v spolupráci s agentúrou WMC GREY prichádza s novou kampaňou, ktorá je, ako inak, zase o láske, no zároveň reaguje na aktuálnu koronakrízu vo svete
- Nový jarný spot sa odohráva uprostred lesov a jeho hrdinom je trochu neobvyklý jeleň
Réžie spotu, ktorý vznikol v produkcii Stink, sa ujal Jakub Kohák. K spolupráci s Kofolou sa tak vracia po takmer desiatich rokoch a dodáva jej svoj nezameniteľný rukopis.
„Týmto spotom sa vraciame ku koreňom kofoláckych reklám. Veríme, že náš vypointovaný príbeh lásky chytí divákov za srdce, ale privodí im aj úsmev na tvári nad prekvapivou zápletkou,“ vyjadril sa David Suda, kreatívny riaditeľ WMC GREY.
Kampaň nesie pomerne odvážnu myšlienku, reaguje na aktuálne dianie, a zároveň pomáha komunikovať momentálne podstatné veci v spoločnosti. Nová kampaň sa objaví v outdoore aj online. Spoločnosť ňou štartujeme celoročnú jednotnú komunikáciu s témou Veľkej lásky. V rámci nej budú predstavené aj kompletne redizajnované produkty.
Nová reklamná kampaň však nie je jedinou reakciou Kofoly na momentálnu situáciu vo svete. Kofola začala v týchto dňoch zadarmo dodávať pitný režim ľuďom pracujúcim v takzvanej prvej línii. Zamestnancom spoločnosti bolo taktiež umožnené, aby šili ochranné rúška. Solidárnym krokom bolo aj upravenie výroby tak, aby bola spoločnosť schopná zadarmo zabezpečovať nedostatkovú dezinfekciu pre ľudí.
Súčasná situácia nás prinútila hľadať nové cesty a tak trochu zaimprovizovať. Vo výrobnom závode v Krnove sme vyrobili…
Gepostet von Kofola am Montag, 30. März 2020
Aj Kofola musí reagovať na eko trendy
Skupina Kofola oznámila, že už v najbližšom čase sa bude sústrediť na rozvoj úplne nových ekologických projektov. Ide napríklad o projekt Zelená Rajecká dolina, pestovanie vlastných byliniek či podporu bezobalových čapovaných nápojov. Väčšiu podporu majú dostať aj vratné sklenené fľaše v segmente HoReCa. Tak ako aj Lidl, tak aj skupina Kofola cieli na znižovanie gramáží fliaš a uzáverov, čím sa dá dosiahnuť významná úspora spotreby plastu.
Skupine Kofola v minulom roku vzrástli tržby o 4,1 % na takmer 250-tisíc eur, hodnota kľúčového ukazovateľa EBITDA zase o 5,9 %. V tomto roku bude pre skupinu kľúčové efektívne čeliť situácii okolo šírenia koronavírusovej pandémie. Ukazuje sa však, že lokálnosť, ako jedna z kľúčových hodnôt skupinovej stratégie, je veľmi výhodnou devízou v čase uzatvárajúceho sa sveta.
Zdroj: Kofola