Lokálna značka Modrá púpava prináša na trh alternatívnu kozmetiku so slimačím sekrétom, ktorú si obľúbil nejeden Slovák

  • Ponuka Modrej púpavy ťa presvedčí, že zostať verným kozmetike z masovej výroby sa v dnešnej syntetickej dobe neoplatí.
bb
facebook.com/modrapupava/
  • Ponuka Modrej púpavy ťa presvedčí, že zostať verným kozmetike z masovej výroby sa v dnešnej syntetickej dobe neoplatí.

Slováci si čím ďalej tým viac uvedomujú, že umelá kozmetika z regálov drogérií či supermarketov nie je vždy tou najuvedomelejšou voľbou. Mnoho z nás si dáva pozor na to, odkiaľ pochádzajú a z čoho sú zložené potraviny, z ktorých varíme. Keď však príde rad na výber kozmetiky, rozhodovací proces už nebýva príliš zdĺhavý. Inštinktívne siahneme po výrobkoch overených časom, či po šampóne s pútavým obalom.

Na Slovensku však našťastie vzniklo mnoho alternatív ku kozmetike nabitej všakovakým chemikáliami, vďaka čomu máme možnosť siahnuť po výrobkoch, v ktorých je doslova kúsok prírody a nie je to len marketingový ťah.

Účinnú slovenskú kozmetiku ponúka aj mnohými obľúbená lokálna značka Modrá púpava, za ktorou stojí Elena Krátka a jej brat Peter z Banskej Bystrice.

Vo svojej profesionálnej „kuchynke“ sa spoločne venujú výrobe prírodných produktov od mydla až po krémy so slimačím sekrétom. V ich receptúrach dominujú rastlinné oleje a kakaové maslo, ktoré je 100 % za studena lisované a nerafinované.

Peter a Elena tak na slovenský trh priniesli alternatívu ku komerčnej kozmetike. Tou sú síce zaplavené obchodné domy, čo sa ukrýva pod obalom, kto ju vyrobil a na čo slúžia jednotlivé látky v nej vie len málokto. Ich škodlivosťou si je vedomá aj spoluzakladateľka značky Modrá púpava, ktorá si o takýchto kúskoch myslí svoje:

„Takéto výrobky musia byť pripravené na svoj „regálový život“, kým si ich niekto kúpi. Z tohto dôvodu obsahujú množstvo pridaných syntetických zložiek – stabilizátory a konzervanty, ktoré nemusia byť pre pokožku prospešné. My pripravujeme čisto prírodné produkty podľa dopytu zákazníkov v malých množstvách, a sú vždy čerstvé. Používame starostlivo vybrané kvalitné suroviny, sami si ručne pripravujeme bylinné extrakty, a práve vďaka takémuto spracovaniu môžeme ponúknuť naozaj jedinečné produkty,“ vyjadrila sa spoluzakladateľka pre portál KN.


Zákazníkmi Modrej púpavy sú najmä uvedomelé osoby, čo sa týka vlastnej spotreby, ktoré napriek hektickej a syntetickej súčasnej dobe potrpia na zdravom životnom štýle. Po výrobkoch tejto značky však zákazníci siahajú aj kvôli ich nepopriteľnej čerstvosti. Ich produkty sú bez konzervantov, takže umelé predlžovanie záručnej doby s použitím dráždivých chemikálií sa v tomto prípade nekoná.

 

Modrá púpave má v ponuke hneď niekoľko unikátov, ktorými sú napríklad krémiky s regeneračným slimačím sekrétom, ale aj s ďalšími účinnými zložkami, no najmä s receptúrou ktorá obstojí aj v očiach prísneho naturistu.

Pozitívne ohlasy na tieto produkty im dávajú spätnú väzbu, že  snaha nebola márna.“Slimačí“ rad produktov INspiral (ktorý je najmä Petrovou parketou) momentálne zahŕňa pleťové krémy a telové mlieka a ponuka sa má ďalej rozširovať.

V raných začiatkoch značky boli súrodenci v otázke dizajnu značky veľmi tvrdohlaví. Boli toho názoru, že stopercentný musí byť predovšetkým obsah a obal je len doplnkom. Nejaký čas preto zotrvali pri veľmi strohom obale . Aj napriek nie príliš vyblýskanému vonkajšku si našli svojich verných zákazníkov u ktorých obsah vyhral na plnej čiare.

Avšak aj Elena a Peter časom podľahli a zistili, že s pútavým obalom to ide predsa len o čosi ľahšie. Ustálili sa na retro-vintage dizajne. Čo sa týka etikiet, sú do dnešného dňa úplne sebestačnými. Nielenže si  štýlové etikety navrhujú, ale aj vyrábajú.

Ak chceš aj ty podporiť prírodnú kozmetiku, ručnej slovenskej výroby, určite si pre seba to pravé nájdeš napríklad na sashe.sk.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá