Mladí podnikatelia premenili 4 000 eur na 44-miliónové impérium: Biznis sme rozbiehali v maminej pivnici

  • Čo spája džúsy, softvér a záťažové prikrývky?
  • Na prvý pohľad nič, no práve tieto elementy stoja za úspešným príbehom značky Hush Blankets
Hush (1)
  • Čo spája džúsy, softvér a záťažové prikrývky?
  • Na prvý pohľad nič, no práve tieto elementy stoja za úspešným príbehom značky Hush Blankets
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Podnikanie je často idealizované, no realita je plná boja, vytrvalosti a cenných lekcií. Príbeh Aarona Spivaka nie je výnimkou. Z takmer ničoho sa mu spolu s jeho obchodným partnerom Liorom Ohayonom podarilo vybudovať spoločnosť Hush Blankets, ktorá dnes dosahuje hodnotu 44 miliónov eur. Ako sa im podarilo premeniť 4 000 eur na takýto úspech? Tu je ich cesta.

Aaron Spivak, rodák z Toronta, nikdy nemal záujem byť závislý od druhých. Už v mladom veku sa rozhodol, že si chce sám zabezpečiť peniaze na obed v škole a na životný štýl, ktorý si vysníval.

„Chcel som si kupovať obed každý deň na strednej a nechcel som žiadať rodičov o peniaze. Vedel som, že si to musím zariadiť sám,“ spomína.

Aaronova podnikateľská cesta sa začala jednoducho – so snahou zarobiť si na malé výdavky. Predával limonádu, organizoval jazdy party autobusmi a neskôr založil obchod so studenými džúsmi.

„Začali sme v pivnici mojej mamy. Šťavy sme nalievali do zaváraninových pohárov a predávali ich priamo z domu. Mali sme malú pokladňu na chladničke, ľudia zaklopali na dvere a my sme im šťavu predali,“ opisuje Aaron.

Rýchlo si však uvedomil, že ak chce svoj podnik rozšíriť, musí investovať všetok svoj zisk do nových prevádzok a dúfať, že uspejú. „Ak nová prevádzka neuspela, prišli sme o všetko – čas, energiu aj peniaze z predchádzajúceho roka,“ priznáva. Táto neistota ho priviedla k tomu, aby začal premýšľať o online predaji.

Inšpirácia a stretnutie, ktoré všetko zmenilo

Zlomovým momentom pre Aarona bolo stretnutie s budúcim obchodným partnerom Liorom Ohayonom. „Ukázal mi silu internetu. Vysvetlil mi, že namiesto otvárania ďalších predajní môžem mať jednu online a predávať produkty kdekoľvek,“ spomína Aaron. Táto idea mu doslova vyrazila dych.

Po niekoľkých brainstormingoch narazili na koncept záťažových prikrývok, ktoré pomáhajú zmierniť stres a zlepšiť kvalitu spánku. Uvedomili si, že práve na tomto produkte by mali postaviť ich firmu.

Čítaj viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: Hush Blankets, YouTube/Priced To Sell Podcast , YouTube/ShipBob

Najnovšie videá

Trendové videá