Mladí Slováci založili značku BeardedTales, ktorá prináša štýlovú eko kozmetiku pre pravých mužov

  • Za značkou BeardedTales stojí mladý pár Adriana a Martin. V rámci značky vystupujú ako Beauty and the Beard (kráska a bradáč). Iniciatívni Slováci sú dôkazom toho, že brand sa dá vybudovať aj na dvoch ľuďoch. Podarilo sa im totiž problém z bežného života vyriešiť uvedením atraktívneho, nového produktu.
be
BeardedTales
  • Za značkou BeardedTales stojí mladý pár Adriana a Martin. V rámci značky vystupujú ako Beauty and the Beard (kráska a bradáč). Iniciatívni Slováci sú dôkazom toho, že brand sa dá vybudovať aj na dvoch ľuďoch. Podarilo sa im totiž problém z bežného života vyriešiť uvedením atraktívneho, nového produktu.

Prvotným podnetom myšlienky o BeardedTales bola jednoducho brada, práve tá Martinova. Dlhé roky si ju hrdo pestoval a jeho spotreba kozmetiky neustále narastala. No v rámci trhu bolo náročné nájsť produkty pre starostlivosť o bradu, ktoré by spĺňali kritérium kvality, ekologickosti a boli by zároveň dizajnovo neodolateľné. Tejto výzvy sa preto chopila Adriana, keďže aktívne pôsobím v oblasti grafického dizajnu, reklamy a marketingu, vytvorila jednoduchý, no chytľavý dizajn. O tvorbu web stránky sa zase postaral Martin.

foto:BeardedTales

Značka BeardedTales si prešla dlhým, no o to intenzívnejším procesom vzniku. Je určená všetkým hrdinom z bradatých príbehov – hipsterom aj nehipsterom. Táto slovenská značka vidí hrdinu v každom bradatom zákazníkovi, ktorý svojou bradou a voľbou pre ekologické produkty chce zachraňovať nielen mužnosť, ale aj prírodu.

foto:BeardedTales

Základom značky, produktov a obalov BeardedTales sú traja hrdinovia : Hipster, Viking, Gentleman. Charakterovo a vizuálne sú úplne odlišní, pričom táto ich odlišnosť sa prejavuje najmä vo vôňach produktov. Škála vôní, s ktorými sa môžeš stretnúť, je naozaj široká. K dispozícii máš vôňu pepermintu, citrónu, ale aj santalového, cédrového, či dreva anízu.

foto:BeardedTales

Značka z dielne mladého slovenského dua však so sebou prináša aj pridanú ekologickú hodnotu. Keď začínali s biznisom nechceli sa dostať do situácie, kedy budú zbytočne zaťažovať prírodu. Voľba ekologického balenia bola preto samozrejmosťou. Balenie malo byť hlavne eko, rýchle, efektívne a také, aby zároveň dostatočne chránilo produkty.

foto:BeardedTales

Ich produktom je 100 % organický olej a 100 % prírodné mydlo. Ako najvhodnejšie riešenie pre uskladnenie oleja sa im zdala sklenená fľaštička s korkovým alebo dreveným uzáverom. Ide o materiály, ktoré vo výraznej miere nezaťažujú životné prostredie a navyše dodávajú produktu na exkluzivite a kvalite. Bežne využívané plastové nádobky na balenie kozmetiky tak v tomto prípade neprichádzali do úvahy.

foto:BeardedTales

Pri mydlách bolo rozhodovanie celkom rýchle. Voľba padla na recyklovaný baliaci papier.

Problém nastal už keď sme uvažovali, ako konkrétne mydlá do papiera budeme baliť. Pôvodne sme chceli klasicky ako štandardné komerčné mydlá. No takýto obal na nás pôsobil príliš strojene a povedzme si pravdu, ktorý chlap vie zabaliť alebo ocení dokonalo zabalený produkt? Napadlo nám preto, baliť produkty vyslovene ako muži – s myšlienkou: od muža, mužovi. To znamená nedbalo, bezstarostne a hlavne rýchlo! Celý proces spočíva v uchopení mydla, umiestnení a pokrčení papiera tak, aby pokrylo celé mydlo. Rýchlo previazať špagátom viacerými smermi a ďalej sa venovať mužnejším činnostiam ako je balenie produktov.“

foto:BeardedTales

Súčasťou vnútornej strany papiera, ktorý je obalom mydla je však aj upozornenie, že aj keď nie sú zabalené perfektne, vždy sú balené s radosťou. Navyše štruktúra zohnutého papiera dostatočne ochraňuje samotné mydlo.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech