Tieto sociálne médiá zvalcovali v novembri slovenský internet

  • Opäť sa ukázalo, že naše sociálne siete rezonujú na slovenskom internete
  • Podľa slovenského rebríčka Storyclash, ktorý vychádza raz do mesiaca, sa v novembri naše sociálne siete dostali do TOP 3
  • Tlieskať môžeš trojlístku Emefka, Interez a Odzadu
zdroj: @emefka
  • Opäť sa ukázalo, že naše sociálne siete rezonujú na slovenskom internete
  • Podľa slovenského rebríčka Storyclash, ktorý vychádza raz do mesiaca, sa v novembri naše sociálne siete dostali do TOP 3
  • Tlieskať môžeš trojlístku Emefka, Interez a Odzadu

Silu našich sociálnych sietí netreba podceňovať. Dôkazom je rebríček Storyclash za november, v rámci ktorého sa tri najväčšie značky v rámci Startitup Group dostali na tri najvyššie priečky.

Na čele rebríčka podľa interakcii na sociálnych sieťach svieti náš zábavný portál Emefka, ktorý sa na vrchole rebríčka drží dlhodobo. Oproti výsledkom z minulého mesiaca si polepšil o 11,5 percenta a za celý mesiac získal viac ako 4,8 miliónov interakcii.

Postavenie na druhej priečke si udržal aj Interez s 1,8 miliónmi interakcii, trojicu za november uzatvára portál Odzadu.sk, ktorý si polepšil o 11,2 percenta na 1,4 milióna interakcii.

zdroj: storyclash.com

Najúspešnejšie posty za mesiac november

Emefka zábavnou formou reaguje na aktuálne témy, trendy či skutočnosti. Vytvára virálny a používateľsky atraktívny obsah pre cieľovú skupinu 18-24 a 25-34 rokov.

Najúspešnejším postom za november sa stal meme post, ktorý Emefka publikovala na svojom Instagrame. Na tomto poste má 43 339 interakcií. O úspešných meme postoch práve z dielne nášho portálu Emefka sa dočítaš v prípadovej štúdií, v ktorej opisujeme natívne meme obrázky pre klienta Lidl, ktoré sa stali virálnymi.

Interez je jeden z najčítanejších portálov pre mladých ľudí na Slovensku. Zaoberá sa témami ako ekológia cestovanie a veda.

Interakcie, ktoré získal na najúspešnejšom poste – 21 484.

A trojicu uzatvára Odzadu lifestyle portál určený pre ženy vo veku 18-24 rokov. Nosnými témami sú fitness, fashion a dating.

Za mesiac november mal najúspešnejší post na Instagrame Odzadu 17 646 interakcii. Ide o post súťaže, ku ktorému vznikla aj prípadová štúdia, v ktorej sa dozvieš, aké efektívne dokážu byť súťaže a taktiež ako sa nám po­da­rilo po­čas 5 dní zvý­šiť po­čet sle­do­va­te­ľov Ins­ta­gramu @dm_slo­ven­sko o viac ako 4 000 ľudí. 

 

Najnovšie video